Zo 02/05/2010 Hulshout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jakke-pompier
- Mountainbiker
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
Post by Ivanhoe el biker loco »
In de namiddag ook nog. Maar ja van een beetje slijk hebben we gene schrik zenne.
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
Post by Ivanhoe el biker loco »
Daarstraks de grote toer komen bollen hier. Allee schuiven op sommige plekken. Het was een leuk tochtje. Alleen spijtig van weeral een nagelklopper in de bossen van Herselt. Veel volk plat gereden heb ik gehoord. Ik heb me goed geamuseerd. 
idd veel mensen plat gereden... ene van ons manne ook. Sommige mensen kun je toch niet begrijpen... wie doet nu zoiets! Ampetant voor de organisatie!
Hoedan ook het was afzien als de beesten. 51km door slijk ploeteren in de regen... is eens iets anders dan de laatste weken
Schoon tochtje, afgezien, recht gebleven en met wat chance nog bij ons eersten aangekomen en dit met zo'n zwaar benen van het wandelen gisteren
Tot volgend jaar!
Hoedan ook het was afzien als de beesten. 51km door slijk ploeteren in de regen... is eens iets anders dan de laatste weken
Schoon tochtje, afgezien, recht gebleven en met wat chance nog bij ons eersten aangekomen en dit met zo'n zwaar benen van het wandelen gisteren
Tot volgend jaar!
- Wicked_Uncle_Ernie
- Mountainbiker
Post by Wicked_Uncle_Ernie »
Met dit stralende lenteweer vanochtend liggen twijfelen om al dan niet te vertrekken. En tussen 2 regenbuien door met de fiets naar Hulshout gereden.
Daar een leuk tochtje modderploeteren ('t was lang geleden).
Altijd leuk om in eigen streek te rijden.
Organisatie was perfect, afpijling in orde, bevoorrading in orde.
Meer moet dat niet zijn !
Heeft er trouwens iemand de GPS-track? Want de batterij van mijn Garmin heeft het laten afweten na 3 km...
Daar een leuk tochtje modderploeteren ('t was lang geleden).
Altijd leuk om in eigen streek te rijden.
Organisatie was perfect, afpijling in orde, bevoorrading in orde.
Meer moet dat niet zijn !
Heeft er trouwens iemand de GPS-track? Want de batterij van mijn Garmin heeft het laten afweten na 3 km...