Filip Meirhaeghe stopt met Mtb

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
etienne
Mountainbiker

Post by etienne »

ik heb toch mijn twijfels over de uitspraak van de " 7 weken".
Het is heel knap dat hij het gewoon toegeeft en het niet op den apotheker of een voedingsdeskundige steekt.
Maar ik denk dat hij wel een beetje nagedacht heeft over zijn verklaring. Hij krijgt toch waarschijnlijk een schorsing van 6 maand of een jaar dus dit seizoen en misschien volgend seizoen is dan al naar de vaantjes. Daarna zou hij toch stoppen met mtb, dus kan hij beter meteen toegeven en zeggen dat hij het nog maar zeven weken geleden is beginnen nemen.
Iedereen gelooft dat blijkbaar en dus gaan de mensen zeggen "ja, hij heeft het alleen gedaan voor de OS maar de rest van zijn mtb loopbaan was toch heel knap ".
Niet vergeten dat hij al eens gepakt is met een te hoog hematocriet. Als hij zou zeggen "ik pak de afgelopen 4 jaar al EPO" dan is hij waarschijnlijk al zijn titels kwijtn nu maar 2 wereldbekers..
Dus ik heb mijn twijfels over die 7 weken.
Maar das gewoon mijn gedacht hé
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Wat mij nog het meeste stoort in alle doping zaken, is dat bepaalde personen altijd van niets weten. Nu is het Debie die de heilige zelve is. Ik kan maar niet van de veronderstelling uitgaan, dat zij nooit ofte nimmer iets deden!

Het word hoog tijd dat alle bobo's eens de hand in eigen boezem steken, en schoon schip maken!!!
etienne
Mountainbiker

Post by etienne »

i-Mac wrote:Wat mij nog het meeste stoort in alle doping zaken, is dat bepaalde personen altijd van niets weten. Nu is het Debie die de heilige zelve is. Ik kan maar niet van de veronderstelling uitgaan, dat zij nooit ofte nimmer iets deden!

Het word hoog tijd dat alle bobo's eens de hand in eigen boezem steken, en schoon schip maken!!!
probleem is, dat het dan gedaan is met de meest profsporten en dat ze dan zelf hun werk kwijt zijn.
Het zit goed in elkaar hoor, als er iemand vrijuit gaat praten ligt hij er uit. Als een journalist gaat schrijven dat heel het peleton aan epo zit krijgt hij geen enkel intervieuw meer dus kan hij ook ander werk gaan zoeken.
Dus iedereen zwijgt en als er is eentje gepakt wordt komt men uit de lucht vallen.
mario
Mountainbiker

Post by mario »

Ook eens m'n zegje doen hier...

Toen ik het nieuws vernam had ik ook zoals wacko007 iets van : DIKKE LUL!!! die Filip.

En dat "ze" allemaal pakken, slikken, spuiten enz kan me geen zier schelen, het zet een domper op onze favoriete sport. En filip zakt serieus in mijn achting. Ik dacht dat hij slimmer was...Blijkbaar niet slim genoeg om van de lolly's af te blijven... En die druk...jongens jongens. Wie met dergelijke druk niet kan omgaan moet ze maar mijden, of er gewoon mee leren omgaan.
En als ze dan toch allemaal gedrogeerd aan de startlijn komen, waarom pakken ze dan allemaal gewoon eens niets? Dan staan ze toch weer gelijk :roll:

PFFF, ben serieus teleurgesteld, en ook ik vraag me af wat nog echte sportieve prestaties geweest zijn. Die epo zal wellicht gans zijn palmares niet gemaakt hebben, maar vanaf nu zal rond meirhaeghe het woord "doping " zweven denk ik...zeer spijtige zaak

pfffffff
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

:( Zeer spijtig maar ook moedig om yoe te geven dat hij gepakt is .
Er zijn er andere die bleiten dat ze niks gedaan hebben en toch pakken .
Chapeau Fluppe voor de jaren .
1 ding is zeker hij heeft half (of heel) Belgie wakker gemaakt.
Mercie voor de schone momenten. =D>
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

Je zou er ook van verbaasd staan hoeveel gewone wielertoeristen van die shit nemen, gewoon om mee te kunne met het groepke....
djambo
Mountainbiker

Post by djambo »

niet te vergeten de contractuele verantwoording die hij aan zijn sponsors en team zal dienen af te leggen, daar volgt zeker ook nog een aardig schadevergoedinske.....
flupke73
Mountainbiker

Post by flupke73 »

de eerste 10 min van het 19uur-journaal = ongezien !!!!
spijtig dat het niet eerder kon, als er iets gewonnen werd,

en wat nu te denken van al die handelaars die geen epic meer verkocht krijgen, het blijft natuurlijk een prima fietsje maar de glans van een olympische medaille...

enfin,
hopelijk vallen niet al onze helden zo snel zo diep...

laten we met z'n allen roel steunen !!!!!!
Mommen
Mountainbiker

Post by Mommen »

Wie rijdt er nog wel zuiver? Zonder iets te pakken kunt ge nemeer mee in mijn ogen. Er zullen al wel andere dingen op de markt zijn momenteel die voor de moment niet op te sporen zijn. Dat denk ik he.

Spijtige zaak ma wel moedig om het zelf op te biechten aan de pers.
Kristof.
Mountainbiker

Post by Kristof. »

Knap dat hij geen uitvluchten begint te zoeken zoals al die wegwielrenners.
Spijtig dat het zo moet eindigen, van een anticlimax gesproken :cry:
En er zullen er nog volgen denk ik.

Het ga je goed Filip, je daalt zeker niet in mijn achting hierdoor.
Post Reply