Filip Meirhaeghe stopt met Mtb

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
homeboy
Mountainbiker

Post by homeboy »

Dingo wrote: ... Armstrong
Bij welke controle is hij positief bevonden?

http://cyclisme.dopage.free.fr/portraits/armstrong.htm

Voila.

En hier is nog een lijstje dopingzondaars. http://cyclisme.dopage.free.fr/annuaire.htm#_Haut_Page

En het is niet omdat een renner nooit betrapt is, dat hij clean is.
Sommigen hier willen de waarheid gewoon niet weten.
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

Een groot sporter en vooral een groot mens heeft onze sport verlaten. Ik heb nl het geluk gehad hem een paar keer tegen te komen op een aantal toertochten. Hij bleef altijd zijn rustige zelf: bleef mooi in de rij staan wachten met de vergunning in de hand (eigenlijk best grappig om zo een wereldtopper braaf zijn beurt te zien afwachten.) als je hem dan aansprak was hij altijd bereid om een klapke te doen en eens te spreken over mountainbiken. Ik heb hem ooit nog zien zijn nr van de Belgian cup zien handtekenen en weggeven aan een klein ventje. ( In Viane in 2002)

Hij heeft een fout begaan, maar wie zonder fout is werpe de eerste steen zoals ze in onzen bijbel zeggen.

Tenslotte nog dit: aan allen die hier renners beginnen te beschuldigen van doping: men is onschuldig tot het tegendeel is bewezen.

@ Filip: =D> =D> =D> voor de carrière het ga je goed en hopelijk zien we je nog eens op een toertocht!
Elenneok
Mountainbiker

Post by Elenneok »

@ homeboy

...indrukwekkende lijst! Daar staat als het ware iedereen in die ooit iets gewonnen heeft. Weliswaar inclusief een aantal "ongelukkige gevallen" zoals Ludo Dierckxsens, maar toch... shocking!

Ze zijn wel Museeuw nog vergeten...
Tiles02
Mountainbiker

Post by Tiles02 »

Legolas wrote:jongens jongens, wat moet ik lachen als ik die zever hier lees !
Wat een naieve rotzooi allemaal ; hoe oud zijn jullie in feite ?

Jullie praten over "bedriegers" en verdorie zelfs over "den heiligen Armstrong" ... hilarisch !

Denken jullie dan echt dat er daar tussen rijden op enkel maar boterhammekes met choco ???????

Voor Filip is het gewoon "wrong place, wrong time", tegen de lamp gelopen, dikke pech. Over and out dus.

Ik dank Filip voor alle mooie momenten die hij ons geschonken heeft ; welk soort pilleke hij daarvoor moet pakken interesseert mij toch gene zak zeker.

PS : @Adri : het is weer efkes geleden, maar in deze ben ik het nog eens volledig met u eens ;-)
ziezo helemaal mee eens, al die mannen die hier verkondigen dat ze geschrokken zijn of dat da nie mag ..... zijn achterbaks aan't doen. Iedereen weet nu toch al da ge met normale produkten nie mee kan in zo'n hoog niveau. Ik denk zelf (en begrijp me niet verkeerdik ben evenzeer tegen het gebruik van deze middelen) dat de uci en andere sportbonden eens hun regeltjes zouden moeten herzien en eventueel produkten "toelaatbaar" moeten maken. Kijk maar eens onder de evenaar. Daar zijn spierversterkende produkten wel toegelaten (zie rugby) maar die mensen worden super goed gevolgd in alles wat ze doen...

greetz Tiles02 (ge moogt nu allemaal op mijn kap zitten :drunk: )
thomatchef
Mountainbiker

Post by thomatchef »

Joe Banana wrote:En voor de anderen.............................

http://www.chiquita.com/ :D :D
Bananen zou ik afraden [-X , ze zijn krampbevorderen, en ik kan daar geweldig van meespreken, mijn eerste TT (Kemmel) banaan gegeten en geweldig veel last van gehad dus misschien toch maar de epo :lol:
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Nico Wils wrote:
JFK wrote:http://www.healthyrisepharmacy.com/stor ... .inetstore

Voor diegenen die het nodig hebben...
Jfk is blijkbaar goed op de hoogte, nu weten we hoe hij aan al die 1ste plaatsen komt........ :wink:
Het was maar een voorbeeldje. Je moet het zeker aan een veel scherpere prijs kunnen krijgen. 8)
Typ eens 'buy epo online' in Google en je bent enkele klikken verwijderd van een dosis in je brievenbus.

Ik heb natuurlijk mijn speciale leverancier. Mijn ma koopt dat spul speciaal onder de vorm van cécémels in de Carrefour omdat ik niet tegen spuiten kan.... ;)
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Thomatchef wrote:

Bananen zou ik afraden [-X , ze zijn krampbevorderen, en ik kan daar geweldig van meespreken, mijn eerste TT (Kemmel) banaan gegeten en geweldig veel last van gehad dus misschien toch maar de epo :lol:
Gedver godver, gij leest gedachten zeker. Ik zit hier mij cécémel te drinken en een banaan op aan het eten.
En vandaag had ik net als zondag last van krampen in mijn kuiten, terwijl ik daar anders nooit last van had... :-&
Tiles02
Mountainbiker

Post by Tiles02 »

BANAAN....
SchizO
Mountainbiker

Post by SchizO »

JFK wrote:Ik heb natuurlijk mijn speciale leverancier. Mijn ma koopt dat spul speciaal onder de vorm van cécémels in de Carrefour omdat ik niet tegen spuiten kan.... ;)
Ik heb gelezen in de krant (naar aanleiding van Brulands) dat epo ingespoten moet worden, anders is de kans zeer klein dat het zijn werking zal hebben
thomatchef
Mountainbiker

Post by thomatchef »

JFK wrote:
Thomatchef wrote:

Gedver godver, gij leest gedachten zeker. Ik zit hier mij cécémel te drinken en een banaan op aan het eten.
En vandaag had ik net als zondag last van krampen in mijn kuiten, terwijl ik daar anders nooit last van had... :-&
Hahah, wist het eigenlijk zelf ook niet hoor, ben nog een groentje in de mountainbikesport. Maar op mijn eerst georganiseerde toertocht (TT kemmel 27/06/04)enkele weken geleden boden ze banaan aan, en aangezien ik een halve aap ben daar natuurlijk gebruik van gemaakt. Tegen dat de tweede bevoorading eraan kwam had ik het al zitten, mijn beide billen en kuiten vergingen van de kramp. Natuurlijk niet nagedacht en bij 2de bevoorrading nog eens banaan gegeten.Je kunt gaan raden tegen dat we de kemmel overmoesten was het niet meer te houden, maar wou met niet laten kennen en dus toch die kemmel op. Daar ben ik echter van de fiets moeten springen om de boel volledig toesloeg.

Nu in de O2bikers van deze maand staat er interresant artikel over voeding, en daarin staat dat banaan dus kramp bevorderen is (hangt wel af van persoon tot persoon). Dus dat weten we ook al weer, geen banaan meer voor een toertocht [-X
Post Reply