Gisteren vertelde iemand me het volgende.
Hij doet regelmatig een triathlon. En om mogen te starten heb je een bewijs van goede gezondheid nodig. Zijn dokter was echter op vakantie en ging hij maa naar een andere sportdokter. Deze bood spontaan aan om hem enkele kruidenmiddeltjes te bezorgen die zijn prestatie ten goede zouden komen!!!!!!!!!!!
'k Wil maar zeggen, 't kan soms ook uit vreemde hoeken komen hé, en als je de kat bij de melk zet........
Filip Meirhaeghe stopt met Mtb
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Ik heb enkele jaren gesleuteld voor een van de meest belofte volle belgische MTBer, en die is ermee gekapt omdat hij niet meer kon volgen, wat volgens hem te wijten was aan doping gebruik van de tegenstanders. Aangezien hijzelf weigerde om ook maar iets te slikken heeft ie eieren voor zijn geld gekozen en is gaan werken als ne normale mens en heeft de bike aan de haak gehangen. Steeds heb ik gedacht dat het falen bij hem lag maar nu moet ik mijn mening toch stillekes gaan herzien en hem gelijk gaan geven. Jammer, dood jammer dan te moeten concluderen dat doping talentvolle jongeren de doodsteek toebrengt. 
jongens jongens, wat moet ik lachen als ik die zever hier lees !
Wat een naieve rotzooi allemaal ; hoe oud zijn jullie in feite ?
Jullie praten over "bedriegers" en verdorie zelfs over "den heiligen Armstrong" ... hilarisch !
Denken jullie dan echt dat er daar tussen rijden op enkel maar boterhammekes met choco ???????
Voor Filip is het gewoon "wrong place, wrong time", tegen de lamp gelopen, dikke pech. Over and out dus.
Ik dank Filip voor alle mooie momenten die hij ons geschonken heeft ; welk soort pilleke hij daarvoor moet pakken interesseert mij toch gene zak zeker.
PS : @Adri : het is weer efkes geleden, maar in deze ben ik het nog eens volledig met u eens
Wat een naieve rotzooi allemaal ; hoe oud zijn jullie in feite ?
Jullie praten over "bedriegers" en verdorie zelfs over "den heiligen Armstrong" ... hilarisch !
Denken jullie dan echt dat er daar tussen rijden op enkel maar boterhammekes met choco ???????
Voor Filip is het gewoon "wrong place, wrong time", tegen de lamp gelopen, dikke pech. Over and out dus.
Ik dank Filip voor alle mooie momenten die hij ons geschonken heeft ; welk soort pilleke hij daarvoor moet pakken interesseert mij toch gene zak zeker.
PS : @Adri : het is weer efkes geleden, maar in deze ben ik het nog eens volledig met u eens
En voor die gasten, met hoe weinig of veel ze ook zijn, moeten de spelbedervers worden verketterd en moet er verder keihard worden opgetreden tegen dopingszondaars. Ook Meirhaeghe moet geen uitzondering vormen. Op een bepaald moment wordt je inderdaad een ambassadeur van je sport en dan spelen andere zaken mee dan enkel een ultieme poging om de plak te behalen. Hoe stompzinnig en kortzichtig kon hij toch zijn, zowel voor zijn carrière en zijn zognaamd zo geliefde sport.Gf biker wrote:Ik heb enkele jaren gesleuteld voor een van de meest belofte volle belgische MTBer, en die is ermee gekapt omdat hij niet meer kon volgen, wat volgens hem te wijten was aan doping gebruik van de tegenstanders. Aangezien hijzelf weigerde om ook maar iets te slikken heeft ie eieren voor zijn geld gekozen en is gaan werken als ne normale mens en heeft de bike aan de haak gehangen. Steeds heb ik gedacht dat het falen bij hem lag maar nu moet ik mijn mening toch stillekes gaan herzien en hem gelijk gaan geven. Jammer, dood jammer dan te moeten concluderen dat doping talentvolle jongeren de doodsteek toebrengt.
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
De (olympische) titel pakken wetende dat je in feite het deed met behulp van ... en dan de spuiten bewaren zoals David Millar "om het nooit te vergeten".
Moet ook geen super gevoel geven.
Misschien is het maar beter zo. Geen eindeloos gepalaver zoals VDB.
Jammer. De sport verliest een kleurrijke persoonlijkheid.
Moet ook geen super gevoel geven.
Misschien is het maar beter zo. Geen eindeloos gepalaver zoals VDB.
Jammer. De sport verliest een kleurrijke persoonlijkheid.
- Joe Banana
- Mountainbiker
- Location: Cube reaction 2008, On One Scandal 29'r (in opbouw)
Post by Joe Banana »
- Nico Wils
- Mountainbiker
Jfk is blijkbaar goed op de hoogte, nu weten we hoe hij aan al die 1ste plaatsen komt........JFK wrote:http://www.healthyrisepharmacy.com/stor ... .inetstore
Voor diegenen die het nodig hebben...
Perfect begrijpbaar dat ie epo genomen heeft om echt voor goud en niks anders dan goud te gaan op de OS in Athene...
wat had Filip nog te verliezen ? Hij heeft reeds heel wat gewonnen, ook zonder epo is hij nog steeds wereldtop!
Zielig om te moeten constateren dat wij Belgen altijd pas echt een sport goed belichten als er negatief nieuws te rapen valt.
Maar dat is nu ook net de charme van Mountainbike, Filip heeft nooit MTB gelaten voor de wegwielrennerij... omdat hij MTB te graag deed, ook al wist hij (iedereen) dat met de wegwielrennerij veel meer geld te rapen valt. Nogmaals chapeau Popeye voor de mooie momenten en moest Filip er niet geweest zijn, dan durf ik erop te wedden dat er hier mensen op het forum zitten die nog nooit aan MTB ook maar zouden gedacht hebben om als hobby uit te oefenen.
Met alle respect voor Roel, maar Filip heeft veel meer charisma!
wat had Filip nog te verliezen ? Hij heeft reeds heel wat gewonnen, ook zonder epo is hij nog steeds wereldtop!
Zielig om te moeten constateren dat wij Belgen altijd pas echt een sport goed belichten als er negatief nieuws te rapen valt.
Maar dat is nu ook net de charme van Mountainbike, Filip heeft nooit MTB gelaten voor de wegwielrennerij... omdat hij MTB te graag deed, ook al wist hij (iedereen) dat met de wegwielrennerij veel meer geld te rapen valt. Nogmaals chapeau Popeye voor de mooie momenten en moest Filip er niet geweest zijn, dan durf ik erop te wedden dat er hier mensen op het forum zitten die nog nooit aan MTB ook maar zouden gedacht hebben om als hobby uit te oefenen.
Met alle respect voor Roel, maar Filip heeft veel meer charisma!