Paduano Caligola (nieuwe betere foto's )

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Schijfrem wrote:
Dr.Gonzo wrote:lasnaden who cares... #-o

geometrie en stuurgedrag tellen !!!

Een fiets moet mee gereden worden, niet alleen in de vitrine worden gezet.
[-X
Liefhebbers en bezitters van Ti-fietsen kijken verder dan alleen maar naar geometrie en stuurgedrag !!
De details in de afwerking, de duurzaamheid, gewicht, rijcomfort, ... enz. zijn even belangrijk!
duurzaamheid, gewicht, rijcomfort akkoord maar afwerking helpt je geen meter vooruit :P :P :P

BTW ik zie geen bal verkeerd aan deze bike, ik vind hem :drunk: , en dat voor een niet ti liefhebber
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

'k Ga het te koop topic in de gaten houden, als deze ooit eens te koop komt... man wat een geile bike... Enkel de wielen kunnen mij niet bekoren, maar dat is dan ook het enigste aan deze fiets! :drunk:
wiseguy
Mountainbiker
Location: specialized rockhopper pro en cannondale F2 team replica 2008

Post by wiseguy »

Ganz geill!
Ebbor
Mountainbiker

Post by Ebbor »

roog wrote:Heb je die Tune crank zelf gepolijst? zoja is dat veel werk? Mijne is nu goud, maar wil hem graag verkopen en anders polijsten zodat die zilver word..
Die crank heb ik zelf gepolijst . Dit vraagt inderdaad geduld en tijd om dit toch een beetje deftig te doen .
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

ARTb wrote:
kawa wrote:
ARTb wrote:Misschien een close-up van die lasnaden dan. Ben wel benieuwd.
Dat ze zeer goed zijn zie je op dees foto's al...

Ferm fietske, enkel die zadelpen dat eigenlijk een frame is, da's nie echt mijn ding.
Toen ik er naar vroeg waren de foto's van de lasnaden er nog niet.
Toen ik die reactie plaatste ook nog niet...
duff
Mountainbiker

Post by duff »

superschoon frame!
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

8) GEIL 8)
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Dr.Gonzo wrote: Alleen had ik altijd begrepen dat een tita zijn "flex" haalt uit een zadelpen van 27,2mm.
Ben je met deze bike dan die voordelen niet kwijt?
Bij een normaal Ti-frame worden de trillingen deels geabsorbeerd door het frame-materiaal. Bij Paduano is dat effect niet voelbaar omdat de gebogen staande achtervork werkelijk flext. Verwacht nu geen fully-veerweg maar samen met een vette achterband maakt het lange ritten toch een stuk comfortabeler - op ruigere afdalingen bots je ook minder.
het effect van die gebogen buisjes voel je ook als je met de Paduano Giuda (koersfiets) op kasseien rijdt : met de scandium en alu-frames die ik hiervoor had botste ik van hier naar daar, met de Giuda kan je makkelijker je spoor houden.

BoXeR wrote:waar in belgenland kan je die frames kopen
Vroeger bij dulight.fr maar die verkoopt nu Rewel.
ooSoo wrote:met een ander wielsetje met chris king naafjes ofzo...
En daarbij ZTR Olympics-velgen en Aerolite-spaken. En als de kleur van die CK-naven een perfecte match is met de rode accenten van de Avid Elixir's en de Manitou R7 ... ik geloof dat ik er zo al eens ene gezien heb =P~

@ Ebbor : fermen bike ! Kan je de rijeigenschappen eens beschrijven tov je Taurine ?
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Uniek !!! nooit zo een gezien, gebouwd om ermee te flitsen 8)
Echt een Magura liefhebber zo te zien....heb de Louise op mijn bike zitten :wink:
piraatje
Mountainbiker

frame

Post by piraatje »

knap vloke, k vraag mij af wie het model heeft met dat carbon ertussen die vind ik nog net ietsje meer hebben, heb hem voor het eerst gezien aan t garda meer 3jaar geleden en k droom er nog van. knap
Post Reply