3de Herdermarathon - 22/05/10 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
S-Biker Gino
Mountainbiker

Post by S-Biker Gino »

Uitzonderlijk present op zaterdag voor deze super TT ! Ga een poging wagen om op het 125km 'Gert's sightseeing' (what's in a name) treintje te springen...
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

MTBHA8 for Duchenne team komt ook afgezakt ... naar de achtertuin van de Peter van het Duchenne Heroes Project . We maken er begot een lang weekend van :lol:
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Hun NGI-hoogtemeters zijn meestal wel wat overschat.
Vorig jaar gaf mijn Garmin er na 80 km dik 700 minder aan dan aangekondigd. Niet teveel door laten afschrikken dus.
En nu zal je zien dat ze dit jaar wél kloppen ... #-o
den Bart
Mountainbiker

Post by den Bart »

El Baelos wrote:Hun NGI-hoogtemeters zijn meestal wel wat overschat.
Vorig jaar gaf mijn Garmin er na 80 km dik 700 minder aan dan aangekondigd. Niet teveel door laten afschrikken dus.
En nu zal je zien dat ze dit jaar wél kloppen ... #-o
't zou dan toch wel straf zijn vind ik.

Op de site spreken ze van zo'n 1900hm op de 80km. Als het er dan 700minder zijn, kom je op een 1200hm uit.

Ik twijfel er niet aan dat dit een hele mooie tocht is, maar de informatie moet toch min of meer correct zijn, zodat mensen gelijk ik een beetje kunnen inschatten welke afstand ze zullen aankunnen...
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

opgepast met deze uitspraken, heb vorig weeken een TT gereden in het franstalige stuk waar ze naartoe trekken. Toen ik thuis kwam en de hoogtemeters bekeek schrok ik toch ff, net geen 1400 en dan waren der grote stukken bij waar geen helling inzat.
Dus ik denk dat ze de nie ver gaan naast zijn :drunk:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

de eerste 2 edities gereden met steeds +- 100 km op de teller en tussen de 1450 en 1500 hm's, is dus wel constanter hé
Dit jaar waarschijnlijk terug voor de 100 km of meer, hangt van de benen af de dag zelve

MaC'Red 8)
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Zonet een 40-tal kilometer gaan rijden in de speeltuin van de Herders.
Toch wel een ongelooflijk mooie streek, zeker nu het droog ligt.
Het Livierenbos is een droomspeeltuin met deze droogte.
Bidden voor even mooi weer de 22e, dus!
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

deze is toch juist op de dag van mijn dochter haar communie, damn keek er al zolang naar uit

Is het parcours de vrijdag al uitgepijld?
gu
Mountainbiker

Post by gu »

Vorig jaar de 100km gedaan, 1ste keer dat ik zo'n afstand toen aflegde.
Is me toen erg super bevallen.
Dit jaar al beetje getraind.....met de 100km van de RVV in de benen, gaan we voor de volle 125km.
Hopelijk valt het weer beetje mee, want denk dat deze een enorme spelbreker kan worden.
Kandidaten om mee te rijden, laat gerust iets weten. Rijd rond in een "Belisol" tenue
Obelix
Mountainbiker

Post by Obelix »

Vorig jaar 80 gedaan! Genoten in het begin maar krampen :oops: op het einde (te weinig gereden).
Daarom kom ik dit jaar terug voor meer en beter want anders komt het nooit goed in september op de Duchenne Heroes tocht :-)
Post Reply