3de Herdermarathon - 22/05/10 - Maarkedal
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
Uitzonderlijk present op zaterdag voor deze super TT ! Ga een poging wagen om op het 125km 'Gert's sightseeing' (what's in a name) treintje te springen...
- den Bart
- Mountainbiker
't zou dan toch wel straf zijn vind ik.El Baelos wrote:Hun NGI-hoogtemeters zijn meestal wel wat overschat.
Vorig jaar gaf mijn Garmin er na 80 km dik 700 minder aan dan aangekondigd. Niet teveel door laten afschrikken dus.
En nu zal je zien dat ze dit jaar wél kloppen ...
Op de site spreken ze van zo'n 1900hm op de 80km. Als het er dan 700minder zijn, kom je op een 1200hm uit.
Ik twijfel er niet aan dat dit een hele mooie tocht is, maar de informatie moet toch min of meer correct zijn, zodat mensen gelijk ik een beetje kunnen inschatten welke afstand ze zullen aankunnen...
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
opgepast met deze uitspraken, heb vorig weeken een TT gereden in het franstalige stuk waar ze naartoe trekken. Toen ik thuis kwam en de hoogtemeters bekeek schrok ik toch ff, net geen 1400 en dan waren der grote stukken bij waar geen helling inzat.
Dus ik denk dat ze de nie ver gaan naast zijn
Dus ik denk dat ze de nie ver gaan naast zijn
Vorig jaar de 100km gedaan, 1ste keer dat ik zo'n afstand toen aflegde.
Is me toen erg super bevallen.
Dit jaar al beetje getraind.....met de 100km van de RVV in de benen, gaan we voor de volle 125km.
Hopelijk valt het weer beetje mee, want denk dat deze een enorme spelbreker kan worden.
Kandidaten om mee te rijden, laat gerust iets weten. Rijd rond in een "Belisol" tenue
Is me toen erg super bevallen.
Dit jaar al beetje getraind.....met de 100km van de RVV in de benen, gaan we voor de volle 125km.
Hopelijk valt het weer beetje mee, want denk dat deze een enorme spelbreker kan worden.
Kandidaten om mee te rijden, laat gerust iets weten. Rijd rond in een "Belisol" tenue