Filip Meirhaeghe stopt met Mtb

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
Transalp
Mountainbiker

Post by Transalp »

DOPING [-X [-X

Bron: Radio1
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Ja lap!!!

Meirhaeghe bekent dat ie bewust EPO heeft genomen wegens zijn ups en downs.

Hij is gepakt tijdens een controle buiten competitie in Canada. Nadien won ie wel nog de 2 wereldbekers...

:cry:
Last edited by JeF GT on Thu 29 Jul 2004 10:19, edited 1 time in total.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Buiten competitie betrapt op doping. Spijtige zaak maar niet onverwacht.
erikstoff
Mountainbiker

Post by erikstoff »

das nu eenmaal het risico als ge doping pakt, twas ne zeer domme zet van hem om ^doping te pakke [-X [-X [-X
eerlijk had ik wel alziets gedacht...
maarja, tegenwoordig wordt er zoveel van de wielrenners/mountainbikers verwacht, dat ze haast wel moet egrijpen naar doping, ookal keur ik dit zeker niet goed!!
filip,filip,filip toch [-X
Kurry
Mountainbiker

Post by Kurry »

JFK wrote:Ik hoop uit de grond van mijn hart dat doping niet de reden is waarom ie stopt. Laat het iets anders zijn...
me too, maar voor mij is dit toch al een zwarte donderdag zunne (van "donder" gesproken ...), maar wat de reden ook moge zijn, mijn respect en mijn hart blijft uitgaan naar de mens Filip Meirhaeghe !!!
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

inderdaad stoem van Filip. Ook net gehoord op StuBru. Ik moet zeggen da ik diep teleurgesteld ben

:( :(
Shrek
Mountainbiker

Post by Shrek »

Ik denk dat 90% van ons in zijn situatie (onder druk van geld en macht) hetzelfde zou doen.
Wetende dat je door dat ene illegale te doen zal winnen met alle gevolgen van dien :oops:

Spijtig maar waar :roll:
zoate
Mountainbiker

Post by zoate »

Respect voor de mens misschien wel maar zeker niet voor de renner.
In mijn ogen is het een grote bedrieger, Floppe Meirhaeghe ipv Fluppe.
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Toch sterk van hem dat ie toegeeft dat ie er bewust voor gekozen heeft en niet van die stomme smoezen begint te verzinnen zoals sommige andere renners.
Maar daarvoor zal ie wel genadeloos worden afgestraft door de pers en het grote publiek.

Jammer maar hij heeft het risico genomen waarschijnlijk zonder de mogelijke gevolgen daadwerkelijk te beseffen.
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Prachtig! Mooi voorbeeld voor de jeugd... chapeau.

Nu, ja, een mens kan al wel vermoeden dat op dat niveau en gezien de financiële belangen van verschillende partijen, ze wss wel allemaal pakken of proberen te pakken.

Maar los daarvan: welke fierheid kan je voor jezelf nog hebben over je prestaties? Hoeveel is talent en training, hoeveel is doping?

Doping, is zowieso een discutabel iets (wat is eigenlijk doping en wat niet?), maar toch...

Het (direct of indirect gedwongen?) toegeven vind ik in ieder geval wel veel beter dan het halsstarrig blijven ontkennen en/of de schuld op een ander proberen te steken.
Post Reply