Of hij heeft iets, aan het hart of eet ik wa.
Hoop van niet voor hem.
Filip Meirhaeghe stopt met Mtb
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
klote, wakker geworden met filip's nieuw's
geloof mij, dan ben je rap genoeg wakker
kweet ook ni goe wat ik er van moet denke,maar alleja, filip heeft heel het sezoen uitgekeken naar de olypische spelen, en nu zoiets,hij zal er in ieder geval ook ni goe van zijn !!
weet er iemad wnr en waar filip juist de perconferentie gaat doen?
Grtzz
geloof mij, dan ben je rap genoeg wakker
kweet ook ni goe wat ik er van moet denke,maar alleja, filip heeft heel het sezoen uitgekeken naar de olypische spelen, en nu zoiets,hij zal er in ieder geval ook ni goe van zijn !!
weet er iemad wnr en waar filip juist de perconferentie gaat doen?
Grtzz
Het kan vanalles zijn... niet meer goed in het koppeke ?
Zijn de WB-manches toch niet voor het grootste deel achter de rug ?
Als je zo uitpakt is de druk er wel om een medaille te halen idd. groot... in vele interviews die ik de laatste maanden uit bladen als Ché/Maxime/de P en consoorten heb gelezen wenstte Filip zeker het nog één jaar uit te zingen terwijl Roel zelfs nog nooit aan stoppen gedacht heeft. Ook al zou het iets immoreel als doping kunnen zijn, Filip blijft de hero die Mountainbike in België gemaakt heeft tot wat het nu is.
Alvast bedankt voor de mooie momenten Popeye
Zijn de WB-manches toch niet voor het grootste deel achter de rug ?
Als je zo uitpakt is de druk er wel om een medaille te halen idd. groot... in vele interviews die ik de laatste maanden uit bladen als Ché/Maxime/de P en consoorten heb gelezen wenstte Filip zeker het nog één jaar uit te zingen terwijl Roel zelfs nog nooit aan stoppen gedacht heeft. Ook al zou het iets immoreel als doping kunnen zijn, Filip blijft de hero die Mountainbike in België gemaakt heeft tot wat het nu is.
Alvast bedankt voor de mooie momenten Popeye
- MadMan
- Mountainbiker
- Location: thompson x-line / marzo mx comp 04 / hayes hfx9xc / sram9.0 / x3.1Disc ust / dt swiss onyx disc /
Moest gij tovenaar zijn zouden er geen olymipsche spelen zijn, in ALLE sporttakken komt doping voor.Schijfrem wrote:Afwachten wat op de persconferentie zal bekend gemaakt worden. Zolang moeten we Filip zijn waardigheid laten behouden en hem niet veroordelen voor zaken waar we het fijne niet van afweten.
Maar om het over het dopingsprobleem in de topsport te hebben:
Moest ik tovenaar zijn met een kristallen bol en ik zou hierin kunnen zien in welke sporttakken doping gebruikt wordt, daarop volgend àl deze "dopingsporten" wegtoveren van de Olympische agenda: wel ...... de spelen zouden op 2 dagen afgelopen zijn !!!
BTW volgens gva zou het niet over doping gaan