Filip Meirhaeghe stopt met Mtb

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

T'zal toch nie waar zijn zekers toch nie de filip hé, :( positief da kan toch nie #-o , rijd er dan niemand meer clean? Komaan zeg da is toch de laatste van wie ge zoiets verwacht :cry: . Ben eens beniewd naar de ware achtergrond van zijn besluit :-? , belgische hoop op een gouden plak, allee ik heb me er zo op verheugd da kan toch nie waar zijn :cry: :cry: .
N I C K
Mountainbiker

Post by N I C K »

Das echt wel k***. Na hemme we is ne goeie mtb'er, stopt em er nog mé ook.

Ik wacht mé spanning op zijne uitleg.
MadMan
Mountainbiker
Location: thompson x-line / marzo mx comp 04 / hayes hfx9xc / sram9.0 / x3.1Disc ust / dt swiss onyx disc /

Post by MadMan »

Gf biker wrote:T'zal toch nie waar zijn zekers toch nie de filip hé, :( positief da kan toch nie #-o , rijd er dan niemand meer clean? Komaan zeg da is toch de laatste van wie ge zoiets verwacht :cry: . Ben eens beniewd naar de ware achtergrond van zijn besluit :-? , belgische hoop op een gouden plak, allee ik heb me er zo op verheugd da kan toch nie waar zijn :cry: :cry: .
is een spijtige zaak, maar het is toch niet de eerste keer dat hij positief plast? :roll:
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Erg, heel erg !

En dan heb ik voor mezelf nog niet uitgemaakt wat ik het ergste vind : dat de fluppe stopt of dat hij doping zou gebruikt hebben.

Anyway : filip is the best !
Shrek
Mountainbiker

Post by Shrek »

Tja... Er zit toch een geurtje aan: Iemand die een heel jaar toeleeft naar de OS en dan plots afhaakt :-?
Morgen weten we meer.

't blijft in ieder geval jammer :cry:
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

Als het doping was, zou DAT toch op het nieuws komen. Nog voor iemand de kans krijgt om uitleg te geven. Zie Dave en Christophe.

Zou zijn vriendin zwanger zijn?? Is er iets in zijn familie gebeurd??? Of misschien is het wel een vorm van faalangst. Vlak voor Sydney heeft em ook rare dingen gedaan he!!

Laten we hopen dat het een flauwe grap is!!!!! AUB, laat het een flauwe grap zijn!!!!!
viper
Mountainbiker

Post by viper »

Dat is het juist. Er staat al in het nieuws dat hij betrapt zou zijn. Als zijn onmiddellijke reactie kappen met zijn sport is, is dit tevens het allerzwakste verweer dat hij tegen deze beschuldiging kan brengen.

Als, als, als... dan is hij de beste niet meer of nooit geweest en is deze niet al te commerciële sport ook al serieus bezoedeld en zijn de oprechte collega's, als ze nu Vlaming of Zulu zijn, weeral de dieperik ingesleurd.

Wat er ook van weze, het is nu al intriest voor onze sport.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik ben ook redelijk verschoten van dit persbericht :cry: maar in mijn ogen blijft hij toch THE BEST =D> , het was wel een tijd geleden dat hij kampte met problemen dat hij met zijn eigen in het reine moest komen hé ( zie kluisbergen ) ik hoop ook dat dit geen dopingschandaal zal worden want dat zie ik eerlijk gezegd niet in hem hoor en zeker niet na zijn drang om olympisch kampioen te kunnen worden, het zal wachten worden op zijn uitleg en laat ons geduldig wachten naar wat er uit de bus zal komen.

Gizmo :cry:
SchizO
Mountainbiker

Post by SchizO »

stel nu aan dat het doping is.

gij was nog vanplan om er nog een sesoen bij te doen.
maar doping kan al snel een jaar schorsing zijn, in dat geval zou ik het ook niet meer zijn zitten hoor.
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Doping, medische problemen,...
Het is sowieso zeer spijtig, de 2 eerste plaatskes in athene kunnen we op onzen buik schrijven.

Hopelijk heeft tem gewoon boel met het (B)OIC en kan tem volgende week met zijne sympathieke kop komen vertellen dat alles weer bijgelegd is.

anders moeten we maar allemaal voor de Roel supporteren.

Verder alle sterkte aan de famillie toegewenst, ongeacht de reden.
Post Reply