http://www.mtbroutes.be/route.aspx?id=7the_arri wrote:heeft er iemand een gps track van deze route???
Lille-Beerse - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Re: gps???
- devil biker
- Mountainbiker
Re: gps???
Post by devil biker »
hoogte verschilthe_arri wrote:heeft er iemand een gps track van deze route???
en is er hoogte verschil?
alvast bedank voor de verdere info
buiten een paar molshopen is de route zo plat lek een pannekoek
Gisteren ff snel de volledige route eens gereden. Aangezien ik op 1 km van het parcour woon en daar al meer dan tien jaar rondhos gebeurt evenwel dit niet zo vaak en was ik toch wel eens curieus (idd ik rij altijd over de wel mooie stukken).
Over de nieuwe stukken; blij dat ik met m'n fully was, wat een puttenfeest! Dit komt nu waarschijnlijk op de meeste plaatsen nog wel goed te liggen. Echte recreanten en mensen op leeftijd gaan deze stukken na 1 keer zeker links laten liggen wegen te gevaarlijk en ze hadden beter idp van de puisten te schilderen ze uitgefreest.
Singeltracks zo breed dat je er met een Hummer door kan?? In duitsland noemen ze dat "waldautobahn"
Waar ik mij vreselijk aan stoor is dat de volledige drie lussen samen maar eventjes 4 kilometer zijn ingekort, trekt op niks. Route veranderen? Oke maar laat ze tenminste even lang!!
Amen
Over de nieuwe stukken; blij dat ik met m'n fully was, wat een puttenfeest! Dit komt nu waarschijnlijk op de meeste plaatsen nog wel goed te liggen. Echte recreanten en mensen op leeftijd gaan deze stukken na 1 keer zeker links laten liggen wegen te gevaarlijk en ze hadden beter idp van de puisten te schilderen ze uitgefreest.
Singeltracks zo breed dat je er met een Hummer door kan?? In duitsland noemen ze dat "waldautobahn"
Waar ik mij vreselijk aan stoor is dat de volledige drie lussen samen maar eventjes 4 kilometer zijn ingekort, trekt op niks. Route veranderen? Oke maar laat ze tenminste even lang!!
Amen
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Gilbo over de afstand moet ik je bijtreden (maar ik veronderstel dat ze nog niet helemaal rond zijn met de veranderingen).
Die brede singletracks komen volgens mij wel in orde,doe ik nu bijna helemaal staand op de pedalen (wreed uitputtend) tegen eind van de zomer zijn dit volgens mij wel mooie gooi en smijtstukken.
De gemiddelde snelheid zal zowiezo een stuk zakken met deze erbij.
Die brede singletracks komen volgens mij wel in orde,doe ik nu bijna helemaal staand op de pedalen (wreed uitputtend) tegen eind van de zomer zijn dit volgens mij wel mooie gooi en smijtstukken.
De gemiddelde snelheid zal zowiezo een stuk zakken met deze erbij.
- drikkie
- Mountainbiker
als de route inderdaad steeds ingekort wordt en niet meer voldoet, is er een goed alternatief op 10 Km afstand. De bloso route van Herentals-Kasterlee.
Via de verbindingsroute (gele pijltjes) ben je er zo.
Trouwens: ideaal om "in te rijden".
Auto aan de lilse bergen - rustig inrijden (warming up) - Bloso Herentals - cooldown tot de auto (eventueel bloso lille even meepikken)
Via de verbindingsroute (gele pijltjes) ben je er zo.
Trouwens: ideaal om "in te rijden".
Auto aan de lilse bergen - rustig inrijden (warming up) - Bloso Herentals - cooldown tot de auto (eventueel bloso lille even meepikken)
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Jaja,van thuis uit met't vloke,blauw,groen,geel naar H'tals,daar de 3 toeren terug groen,rood,blauw en naar huis doe ik meerdere keren/jaar.
Dan ben ik wel enkele uren zoet.
Dan ben ik wel enkele uren zoet.
- buffel
- Mountainbiker
Ik rijd deze ook regelmatig. De vraag is maar wat er gaat gebeuren met deze tour eens er die skipiste gaat komen. Eerst was gezegd dat een kunstmatige berg ging aangelegd worden overlaatst las ik echter dat ze een beton constructie gaan maken met daarin parking onder de skipiste. Zonde anders was er misschien een leuk plaatsje voor wat te klimmen en te dalen.
Nieuwe singeltrack vraagt nog wat inrijd werk dus iedereen die een toertochtje organiseert in de buurt doe dat stukje even aan .
Nieuwe singeltrack vraagt nog wat inrijd werk dus iedereen die een toertochtje organiseert in de buurt doe dat stukje even aan .
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Sandcrawler
- Mountainbiker
Post by Sandcrawler »
Tja,ik heb m'n energie nodig om te fietsen ni om te goegelen.
Aangezien dat artikel nog niets vermeldde over de constructie en parking ofzo,toch zelf nog een beetje gezocht.
Aangezien dat artikel nog niets vermeldde over de constructie en parking ofzo,toch zelf nog een beetje gezocht.
LILLE - De aanvraag voor een indoor skipiste zijn ingediend. De heuvel voor skifanaten komt tussen de E34 en de zwemvijver van de Lilse Bergen. In vergelijking met het eerste ontwerp zijn er enkele kleine aanpassingen gebeurd. ‘De heuvel zal geen 50, maar 35meter hoog worden', zegt Walter Peeters van Skimmo. ‘Daardoor wordt de voet van de heuvel iets minder breed en moet het tracé van de Strandweg niet verlegd worden. Op de benedenverdieping komt een ruime parking. In de heuvel voorzien we in hotelaccommodatie. We hebben het aangepaste ontwerp ingediend en wachten op de goedkeuring.' De skipiste komt op gronden van IOK, door Skimmo in recht van opstal gegeven. Er zijn vijftig tot honderd jobs aan verbonden.