Verzameling webshops

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Post Reply
Hang Ten
Mountainbiker
Location: Merida HFS-3000 V '09 & Bianchi Infinito C2C 105 2010

Re: ChainReactionCycles...Good aftersales service!!!!

Post by Hang Ten »

Hang Ten wrote:Op zo 11/04 bestelling gedaan (Camelbak classic 2010, camelbak cleaning set, BBB waterflex overshoes, Sram powerlink en Topeak mudguard M1 & M2) twv 129,16€.
Op donderdag 15/04 levering ontvangen, maar met slechts één BBB overschoen (alleen de linker) erin ipv een set.
Onmiddelijk een email verzonden naar sales@chainreactioncycles.com, maar geen respons tot op heden.
Ook emails verzonden naar Customerservice@Chainreactioncycles.com en warranty@chainreactioncycles.com op 17/4 met een scan erbij van het invoice document, maar ook hier tot op heden geen gehoor.
Telefoneren heeft al helemaal geen zin, het lijkt wel zo'n VT4 belspellijn!

Iemand hier ook ervaring mee? Zo ja, is er een oplossing voor of is het normaal dat je na 3 werkdagen nog geen respons krijgt en moet ik (naïef) nog even wachten?

Na zoveel goeds gehoord te hebben over CRC, vind ik het jammer dat ik voorlopig negatieve feedback moet geven! :-?
Vandaag email gekregen van Warranty@ChainReactionCycles met excuses en de vraag of ik een refund wou voor de overschoenen ofwel mijn bestelling wenste te behouden zodat ik een nieuw paar kreeg!
=D>
koenvools
Mountainbiker

Post by koenvools »

Maandagavond laat een bestelling gedaan bij http://shop.cnc-bike.de
De dinsdagmiddag een mail gekregen met betalinggegevens, en dit de dinsdagavond betaald (internationale overschrijving naar Duitsland). Donderdag dan een mail gekregen dat betaling oké was en dat de vork die dag nog verzonden wordt.
Vrijdagochtend(!) werd mijn voorvork al aan de deur geleverd!!!
Simpson
Mountainbiker

Levertermijn

Post by Simpson »

Zo zou het dus moeten Koen .

Bij Futurum zondagavond betaal , woensdagochtend bevestiging van betaling en de week erop dinsdags geleverd .
Maar ik had ze nodig en nu ik ze heb ben ik tevreden van mijn Crossmax ST 2010-wielen
koenvgn
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013

Post by koenvgn »

ben verwonderd dat volgende sites nergens vermeld staan:
http://www.vrvbike.com: al verschillende malen besteld en zeer snel en correcte afhandeling, stuurt persoonlijke mails ter bevestiging e.d.
http://www.bikeforyou.nl: nog niets besteld maar wel scherpe prijzen
Kresj
Mountainbiker

Post by Kresj »

weet er iemand een online shop met scherpe prijzen voor Giro of Bell helmen?
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Weet er iemand een webshop waar ze lefty's verkopen?
Treg
Mountainbiker

Post by Treg »

bram DR wrote:Weet er iemand een webshop waar ze lefty's verkopen?
http://www.cannondale-parts.de/epages/61764971.sf

Geen flauw idee of deze al dan niet goedkoper zijn dan bij de lokale fietsenboer...
jootje_
Mountainbiker

Post by jootje_ »

Ik heb vorige zondagavond een bestelling gedaan bij VRVbike en dinsdagmorgen was het al geleverd.
Dat kan toch tellen als levertijd!

Ze hebben daar heel vaak heel mooie promo's. Beetje de site in het oog houden hiervoor.
Glenn92
Mountainbiker
Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380

Post by Glenn92 »

Ik heb zondagavond een bestelling gedaan bij VRV-bike de avond zelf betaalt en nu maandagavond al een mail dat het de dinsdag al zou moeten aankomen. Dat is echt snelle levering =D>
jootje_
Mountainbiker

Post by jootje_ »

Ridley Racer wrote:Ik heb zondagavond een bestelling gedaan bij VRV-bike de avond zelf betaalt en nu maandagavond al een mail dat het de dinsdag al zou moeten aankomen. Dat is echt snelle levering =D>
En normaal zal het wel toekomen :)
goeie en zeer snelle afhandeling!
Post Reply