Alvast bedankt.
Als je je handen aan de binnenkant zet, neem je dan het begin van het gebogen deel van de remhendel vast?
Zo ja, dan zijn ze toch echt wel breed.
hope remmen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Hope matchmakers zijn er voor XO Triggers en XTR shifters, dusss en inderdaad beter met een echt stuur rijden.Trevorken wrote:Inderdaad, weeral dom geweest.
Als ik de remhendel bekijk, zal deze dus niets voor mij zijn. Ik kan mijn stuur niet smal genoeg maken op deze manier.
Het zal dus wat doorsparen zijn voor de race X2, die hendels lijken toch wel een stuk kleiner.
voor XT shifters ook als'k me niet vergis...dr paaj wrote:Hope matchmakers zijn er voor XO Triggers en XTR shifters, dusss en inderdaad beter met een echt stuur rijden.Trevorken wrote:Inderdaad, weeral dom geweest.
Als ik de remhendel bekijk, zal deze dus niets voor mij zijn. Ik kan mijn stuur niet smal genoeg maken op deze manier.
Het zal dus wat doorsparen zijn voor de race X2, die hendels lijken toch wel een stuk kleiner.
- Trevorken
- Mountainbiker
- Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008
Ik rijd met een Easton Monkeylite XC rond van 66 cm breed, dus ik zou zeggen dat dit wel een echt MTB stuur is. Als ik op rechte stukken rijd, neem ik mijn stuur liefst niet te breed vast. (Mijn schouderbreedte is ook redelijk smal.)
Momenteel heb ik Juicy ultimate 7 met matchmakers voor mijn X9 shifters. de remhendels staan vlak tegen de kromming aan, dus ik heb veel plaats om mijn handen naar binnen te zetten voor rechte stukken en ver naar buiten als het echt technisch wordt. Als ik de X2 remhendels zie, moet ik in vergelijking met mijn huidige toch minstens 2 cm extra aan elke kant nemen.
Momenteel heb ik Juicy ultimate 7 met matchmakers voor mijn X9 shifters. de remhendels staan vlak tegen de kromming aan, dus ik heb veel plaats om mijn handen naar binnen te zetten voor rechte stukken en ver naar buiten als het echt technisch wordt. Als ik de X2 remhendels zie, moet ik in vergelijking met mijn huidige toch minstens 2 cm extra aan elke kant nemen.
- facebreaker
- Mountainbiker
Post by facebreaker »
lowrizer van ritchey gaat perfect op 640mm, een smallere lowrizer zorgt in tegen stelling tot een gewoon rizerstuur idd voor problemen. Die kromming is vloeiender hierdoor zit de tech hendel direct tegen de kromming aan .
Tov andere hendels is die tot meer dan 10/15mm langer .
indien je de 1 vinger reminstelling wil zal je die nogal ver van je handvat moeten zetten wat op bepaalde sturen voor problemen zorgt
Tov andere hendels is die tot meer dan 10/15mm langer .
indien je de 1 vinger reminstelling wil zal je die nogal ver van je handvat moeten zetten wat op bepaalde sturen voor problemen zorgt
-
Malamute
- Mountainbiker
het is niet alleen de rem die telt, maar denk ook eens aan je remblokjes,
Mijn juicy ultimates ben ik persoonlijk niet echt tevreden over, maar de remkracht en doseerbaarheid is veel verbeterd met schijven van hope te leggen in combinatie met swisstop blokjes.
Ben ook een beetje aan het twijfelen over de keuze die jij voorstaat, heb een maal met xtr's gereden tijdens een test van intense en was er wel vrij positief over, wat wel was is dat ze doseerbaar zijn tot een bepaald punt en dan moet je precies je dosering minderen naarmaten je de remkracht laat toenemen (weet niet of blokjes standaert waren denk wel)
mala
Mijn juicy ultimates ben ik persoonlijk niet echt tevreden over, maar de remkracht en doseerbaarheid is veel verbeterd met schijven van hope te leggen in combinatie met swisstop blokjes.
Ben ook een beetje aan het twijfelen over de keuze die jij voorstaat, heb een maal met xtr's gereden tijdens een test van intense en was er wel vrij positief over, wat wel was is dat ze doseerbaar zijn tot een bepaald punt en dan moet je precies je dosering minderen naarmaten je de remkracht laat toenemen (weet niet of blokjes standaert waren denk wel)
mala