niet akkoord!Klimmerken wrote:Der zijn er die nooit content zijn ook. Wees tevreden dat er hier tochten georganiseerd worden i.p.v. ze af te breken. Je kunt maar moeilijk nen berg oprijden of afdalen als er geen zijn. Die mannen hebben ook het maximum uit hun tocht gehaald en wees daar tevreden mee.G-love wrote:Klimmerken wrote:Goeie organisatie met schitterend parcours. Diegene die hier over klagen kunnen hun vélo beter aan de haak hangen.
Enige minpunt was splitsing. Stond aangegeven maar niet groot genoeg. Voor de rest was alles ok.
![]()
![]()
![]()
een echte mountainbiker aan het woord![]()
![]()
![]()
mijn gedacht
ooit al eens een tt in Torhout gereden? Lichtervelde is toch heel dicht daarbij ? We hebben zelfs een groot stuk in Torhout gereden, dus als die mannen het maximum uit de streek gehaald hebben, dan klopt er iets niet. De nachtrit in Torhout heeft verdorie meer off-road. Dit was geen mtb tocht! en als je mijn eerste post leest dan zie je ook dat ik geen klimmen en dito afdalingen verwacht!
En kritiek geven is idd makkelijk, maar als het terecht is dan mag/moet het gezegd worden ook!