Za 17/04/2010 Lichtervelde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

Klimmerken wrote:
G-love wrote:
Klimmerken wrote:Goeie organisatie met schitterend parcours. Diegene die hier over klagen kunnen hun vélo beter aan de haak hangen.
Enige minpunt was splitsing. Stond aangegeven maar niet groot genoeg. Voor de rest was alles ok. =D>

#-o #-o #-o
een echte mountainbiker aan het woord :roll: :roll: :roll:

mijn gedacht :-?
Der zijn er die nooit content zijn ook. Wees tevreden dat er hier tochten georganiseerd worden i.p.v. ze af te breken. Je kunt maar moeilijk nen berg oprijden of afdalen als er geen zijn. Die mannen hebben ook het maximum uit hun tocht gehaald en wees daar tevreden mee.
niet akkoord!
ooit al eens een tt in Torhout gereden? Lichtervelde is toch heel dicht daarbij ? We hebben zelfs een groot stuk in Torhout gereden, dus als die mannen het maximum uit de streek gehaald hebben, dan klopt er iets niet. De nachtrit in Torhout heeft verdorie meer off-road. Dit was geen mtb tocht! en als je mijn eerste post leest dan zie je ook dat ik geen klimmen en dito afdalingen verwacht!
En kritiek geven is idd makkelijk, maar als het terecht is dan mag/moet het gezegd worden ook!
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

G-love wrote:
Klimmerken wrote:
G-love wrote:
#-o #-o #-o
een echte mountainbiker aan het woord :roll: :roll: :roll:

mijn gedacht :-?
Der zijn er die nooit content zijn ook. Wees tevreden dat er hier tochten georganiseerd worden i.p.v. ze af te breken. Je kunt maar moeilijk nen berg oprijden of afdalen als er geen zijn. Die mannen hebben ook het maximum uit hun tocht gehaald en wees daar tevreden mee.
niet akkoord!
ooit al eens een tt in Torhout gereden? Lichtervelde is toch heel dicht daarbij ? We hebben zelfs een groot stuk in Torhout gereden, dus als die mannen het maximum uit de streek gehaald hebben, dan klopt er iets niet. De nachtrit in Torhout heeft verdorie meer off-road. Dit was geen mtb tocht! en als je mijn eerste post leest dan zie je ook dat ik geen klimmen en dito afdalingen verwacht!
En kritiek geven is idd makkelijk, maar als het terecht is dan mag/moet het gezegd worden ook!
Ik had de indruk dat de mannen vd organisatie bestonden uit een nogal ouder publiek. Mss ligt daar de oorzaak vd toch wel zwakke tocht.
Indien dit juist is : dringend jong bloed in de club pompen.

Niet dat ik iets heb tegen de oudere medemens.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

pearl jam wrote:
G-love wrote:
Klimmerken wrote: Der zijn er die nooit content zijn ook. Wees tevreden dat er hier tochten georganiseerd worden i.p.v. ze af te breken. Je kunt maar moeilijk nen berg oprijden of afdalen als er geen zijn. Die mannen hebben ook het maximum uit hun tocht gehaald en wees daar tevreden mee.
niet akkoord!
Ik had de indruk dat de mannen vd organisatie bestonden uit een nogal ouder publiek. Mss ligt daar de oorzaak vd toch wel zwakke tocht.
Indien dit juist is : dringend jong bloed in de club pompen.

Niet dat ik iets heb tegen de oudere medemens.
god ja jundre kosten teminste rijden.
Lekker int zonnetje ik lag in me bedde aj jundre met de velo aan het rijden was.
Ma k'versta wel da ze ieder jaar opnieuw dezelfde fout maken.
Ze beginnen een week voor hun dag met voorbereiden #-o #-o
dan kun je niet veel verwachten ook e.

K'geloof dat de mannen van de Kwb tocht een half jaar op voorhand al beginnen na te denken en aanvragen te doen.
En geloof me in lichtervelde maken ze er het gemeentehuis een sport van om negatieve antwoorden te verzenden naar mtb aanvragen. (zelf ondervonden en voor 3 mega schoon stukken ne NJET gekregen).
Dankt u.

jullie moeten jullie optrekken dat jullie een lekker zonnetje op jullie velleken gevoeld hebben.
En op na de volgende en dees rap vergeten
greetz
bakkerke
bike1968
Mountainbiker

Post by bike1968 »

Heb me goe geammuseerd in deze streek en zeker als je WEET dat off-road
nie gemakkelijk te vinden is. Met 4 Vio-sportiefbikers me zeer goed geammuseerd met soms snelle stukken en mooie off-road.
Prachtige organisatie goede bevoorradingen(zelfs broodpudding mmmm)
Sorry maar degene die kritiek hebben zouden beter gaan wandelen in den Ardennen. En zeggen dat de organisatie wat ouder publiek is!! Ge moe maar durven. [-X #-o
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

bike1968 wrote:Heb me goe geammuseerd in deze streek en zeker als je WEET dat off-road
nie gemakkelijk te vinden is. Met 4 Vio-sportiefbikers me zeer goed geammuseerd met soms snelle stukken en mooie off-road.
Prachtige organisatie goede bevoorradingen(zelfs broodpudding mmmm)
Sorry maar degene die kritiek hebben zouden beter gaan wandelen in den Ardennen. En zeggen dat de organisatie wat ouder publiek is!! Ge moe maar durven. [-X #-o
de ardennen dienen om te gaan biken :lol:
maar tis daar teveel off-road en dus te lastig 8)
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

ondanks de misschien wat tegenvallende off-road,heb ik mij toch geamuseerd!!vooral genoten van de eerste zonnestralen 8) en van het selecte steenbakkers gezelschap.laat mij toe om toch ook te zeggen dat de 2 bevooradingen ondermaats waren...wetende dat er op zaterdagmiddag,winkels open zijn waar je toch een koekje,reepje chocolade of iets dergelijks kan kopen!!het moet eigenlijk van niet te hoog vallen...als er maar iets ligt om te knabbelen =P~ maar helemaal niets [-X bij het binnenkomen van de 1e bevoorading stonden 3 mannen te discusieren of er genoeg citroenpoeder in de sportdrank zat!! #-o dit terwijl er lekkere sinaasappels klaar lagen om in stukken gesneden te worden,niemand nam echter het initiatief #-o toen we naar buiten gingen en terug het ros bestegen,maakten ze een pak peperkoek open!!en bij de 2e bevoorading kregen we te horen "je moet je maar behelpen met hetgeen er ligt!!" tja...cola en een niet in stukken gesneden banaan noem ik nu ook weer nie "luxe".je mag ook niet vergeten dat ook de mensen die in de namiddag(of rond de middag) biken,dezelfde prijs betalen als de mensen die 's morgens rijden!dus is het wenselijk om ook voor die mensen een knabbelke op tafel te leggen..niets is tenslotte zéér weinig!! :wink: zoals op iedere rit had ik mijn eigen repen bij en ik moet zeggen...ze hebben goed van pas gekomen!!na de rit een aangename aprés met lauwe jupiler #-o .tviel me ook op dat het zéér kalm was op de namiddag aprés!!volgend jaar terug...misschien in dezelfde weersomstandigheden...of misschien ook nie!!! :roll:
dingo 8)
Post Reply