Zo 18/04/2010 Waasmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TBuitW
Mountainbiker

Post by TBuitW »

We danken alvast de 985 ingeschrevenen! Tot volgend jaar!!!
snoäsen bok
Mountainbiker

Post by snoäsen bok »

De veldploeters uit Lokeren kwamen, reden en vonden het een mooie tocht....proficiat aan de organisatie !!
Salsero
Mountainbiker

Post by Salsero »

Zoals verwacht reuze rit in ons eigen Waasmunster!!Organisatie was top,proficiat mannen!! Prachtig weertje,ik heb mij reuze geamuseerd!!Eerste serieuze test met nieuwe fiets,goe doorgereden en dat was heel ok!!
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

La Machine De Guerre wrote: We hadden soms het idee dat we helemaal alleen de 58 reden,zeker in het begin hebben we soms minutenlang geen kat gezien.
Als dat waar is, vind ik het vooral spijtig voor de moeite die de organisatie zich getroost heeft om een mooie rit uit de grond te stampen...
Jullie waren zeker niet alleen hoor, de Goodfellas D'monde hebben ook de 58km gedaan :-D Maar ik denk wel dat de meerderheid voor kortere afstanden zijn gegaan ja :wink:
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Samen met bosrider hier ook de 58 km gebold op gekend terrein.
Beetje fris de eerste 2 km (korte broek, korte mouwtjes), maar aan
de bevoorradig zag ik al die bikers puffen die te warm waren gekleed :lol: .

Ons van de eerste tot de laatste km goed geamuseerd !
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Goed georganiseerd,toffe locatie,prachtig weer.

Alleen kwam het bij mij over als een variatie op het Just Ridin' thema.

Klein puntje van kritiek : bikers kruisten elkaar op de baan naar Sombeke.Dit was nergens aangegeven en zorgde voor gevaarlijke toestanden ; enerzijds had je de bikers die de 'klim' richting Sombeke deden en anderzijds kwamen er links uit de zijstraat de afdalers die dezelfde baan moesten oversteken.

Voor de rest geen reden tot klagen 8) . De 58 gingen er vlot door , in totaal 80 km .
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

De 'Big Apple' baanbandjes op de bike 'pattineerden' in dat modderstukje in die tuin en op enkele singletrackjes in de bosjes was het wat meer oppassen in de scherpste bochten.
Voor de rest bolden de 'citybandjes' overal vlotter, in al die jaren slechts één keer een hoger gemiddelde gereden...
Dus toch wel een redelijk hoog asfaltgehalte imo.
Zo'n snel tochtje mag ook eens.
Een erg gevaarlijk punt daar op de baan naar 'Sombeek', dikke chance gehad [-o< : op dat fietspad passeerden we met een 3-tal mtb'ers op hoge snelheid net aan dat kruispuntje op het moment dat er een duo bikers uit dat straatje kwam #-o .
Dat we onze futs nog net naar rechts konden gooien en het feit dat die mannen goeie remmen hadden heeft vermeden dat we vandaag in de gazet stonden. 8-[
Nog wat van de aprés genoten in het zonnetje met een lekkere Westmalle :wink: en dan tegenwind terug naar huis.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Dickie wrote:Nog wat van de aprés genoten in het zonnetje met een lekkere Westmalle :wink: en dan tegenwind terug naar huis.
We moeten er dringend nog wat inhalen ;-)
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

P° wrote:
Dickie wrote:Nog wat van de aprés genoten in het zonnetje met een lekkere Westmalle :wink: en dan tegenwind terug naar huis.
We moeten er dringend nog wat inhalen ;-)
De 'Jasmjn' is de volgende :wink:
Volder
Mountainbiker

Post by Volder »

btw, de fotograaf aan het einde van de toertocht, staan die foto's online?
Post Reply