Ikke terug van 83km bikeplezier! Heb voor de 40 gekozen en moet zeggen heel leuk parcours! Hier en daar konden de pijltjes misschien iets vroeger aangegeven worden want samen met paar anderen verkeerde straat ingereden maar voor de rest niets dan lof!
Vroeg me ook af of men collega's van Duchenne Heroes iets bij elkaar gekregen hebben? Btw sorry Wim, vond je niet meer terug bij aankomst en ben dan maar doorgereden naar Mechelen met fietske ...
Tot in juni zou ik zo zeggen!
Kevin
Info over mezelf en duchenne heroes? Zie http://www.k4d.be!
Zo 18/04/2010 Haacht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
jaro
- Mountainbiker
Mooi, mooi en nog is mooi, ik heb ervan genoten.
Volledig anders dan anders
en goedgekeurd voor mij.
Prima weertje, parking, inschrijving, toffe konijnen, pijlen waar ze moesten zijn, bevoorrading en na een 52 tal km ne goeie donkere Tongerlo, gratis en voor niks, die gesmaakt heeft.
Na 54 km en een paar hoogtemeters aangekomen en in het zonneke op het buitenterras een gezellige babbel gehad met GPSteven van dees forum.
Ondertussen nog een donkere geproefd en goed bevonden.
Volgende keer zijn we er dus nog ne keer weer.
Jaro.
Volledig anders dan anders
Prima weertje, parking, inschrijving, toffe konijnen, pijlen waar ze moesten zijn, bevoorrading en na een 52 tal km ne goeie donkere Tongerlo, gratis en voor niks, die gesmaakt heeft.
Na 54 km en een paar hoogtemeters aangekomen en in het zonneke op het buitenterras een gezellige babbel gehad met GPSteven van dees forum.
Ondertussen nog een donkere geproefd en goed bevonden.
Volgende keer zijn we er dus nog ne keer weer.
Jaro.
- Wicked_Uncle_Ernie
- Mountainbiker
Post by Wicked_Uncle_Ernie »
Vanochtend gestart voor de 54 Km.
Mooi parcours in en rond Haacht. Perfecte organisatie en een schitterende bevoorrading.
Met de fiets op en af, zodat we in totaal 84 km hadden onder een stralende lentezon.
Tot volgend jaar !
Een filmpje komt er in de loop van de dag online op http://www.mtbteammargi.tk
Mooi parcours in en rond Haacht. Perfecte organisatie en een schitterende bevoorrading.
Met de fiets op en af, zodat we in totaal 84 km hadden onder een stralende lentezon.
Tot volgend jaar !
Een filmpje komt er in de loop van de dag online op http://www.mtbteammargi.tk
- Mountain JOhler
- Mountainbiker
Post by Mountain JOhler »
Dit was eens iets anders dan de grote hoeveelheid hoogtemeters in de benen stoempen.
Zeer mooi parcour en een paar prachtige single tracks.
Ik had op de gps 53,74 km staan, 127 hm 'geklommen' en ik had een gemiddelde gereden van 22,6 km/h.
Het enige wat er voor mij ontbrak was een bewaakte fietsenparking om je mtb veilig en wel achter te laten voor de inschrijving.
Misschien iets voor volgend jaar?
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Gezien, gereden en meer dan goed bevonden. Voor en na lekker laten verwennen op de massagetafel, gezocht achter een bewaakte fietsparking maar niet gevonden. Ook de eieren van Walter Konijn heb ik gemist. Is er één vierkante meter op de Hooiberg die niet kon bereden worden? Ik vermoed dat MTBH8 zelf heel wat paadjes heeft gecreëerd. Deze week ga ik dat stuk zeker nog ne keer doen, kwestie van de paadjes open te houden.
- sjotbiker14
- Mountainbiker