en uwen uitleg dan, gisteren presies me uw vingers tussen aa ketting gezeten of waarde nen bickiburger aant eten misschienvanham wrote:yajop wrote:iik ben vandaag met men zoon een TT van Aarschot gaan narijden, op het einde kwamen op de Leiberg, die was aéfgepijld, ik vermoed voor deze TT, mpan, daar komt zo nen put in waar je induikt en direct tergu uit en vlak daarna een afdaling door een dik bl&aderdek waar je benden direct links moet, heftig, wel gioed geamuseerd, ik denk dat ze daar vandaag hun plezier gaan vinden, en die klim op asfalt na de Leiberg, amai men ...........zo steil
toetsenbord kapot ??
Za 17/04/2010 Rillaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- kleinpeereke
- Mountainbiker
Post by kleinpeereke »
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
kleinpeereke wrote:en uwen uitleg dan, gisteren presies me uw vingers tussen aa ketting gezeten of waarde nen bickiburger aant eten misschienvanham wrote:yajop wrote:iik ben vandaag met men zoon een TT van Aarschot gaan narijden, op het einde kwamen op de Leiberg, die was aéfgepijld, ik vermoed voor deze TT, mpan, daar komt zo nen put in waar je induikt en direct tergu uit en vlak daarna een afdaling door een dik bl&aderdek waar je benden direct links moet, heftig, wel gioed geamuseerd, ik denk dat ze daar vandaag hun plezier gaan vinden, en die klim op asfalt na de Leiberg, amai men ...........zo steil
toetsenbord kapot ??
Sommige mensen zoals ik
En dan zal ik nog wel eens een fout typen maar doe moeite om er zo weinig mogelijk te maken wat het lezen voor jullie aangenamer maakt.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
Misschien word het dan tijd om te leren lezen??Sommige mensen zoals ik lezen hun post eerst een aantal keren a voor ze te posten
-
dirk999bis
- Mountainbiker
Post by dirk999bis »
vandaag de 72? gedaan , mijn comp. gaf 69km aan , indien de meeste op 72 uitkomen moet ik toch eens mijn bandenmaat iets groter ingeven.
Zeer mooie , vrij droge tocht, was als één van de eerste aanwezig omstreeks 7u20, was blij dat de eerste helling er was na +/- 8km , men handjes waren bevrozen , na deze pittige hellinkjes was er overal terug bloed aanwezig in het lichaam.
Zeer pittige hellingen afgewisseld met steile afdalingskes.
Voor de rest alles pikobello
Zeer mooie , vrij droge tocht, was als één van de eerste aanwezig omstreeks 7u20, was blij dat de eerste helling er was na +/- 8km , men handjes waren bevrozen , na deze pittige hellinkjes was er overal terug bloed aanwezig in het lichaam.
Zeer pittige hellingen afgewisseld met steile afdalingskes.
Voor de rest alles pikobello
- rubber-12
- Mountainbiker
Mooi nachttochtje, Strtammermax heeft heel het verhaal al gedaan, dus ik kan er niet veel meer aanbreien.
parking : prima, vlakbij
bewegwijzering : prima, goed zichtbaar in het donker
parcours : prima, een paar venijnige bulten. Mooie singletracks.
bevoorrading : eerste klas
Nachttochten doe ik altijd met het zwaar geschut, onder het motto : als ik het niet gezien heb, moet er zo vlot mogelijk over of doorgeknald worden.
Dus met de enduro, waar nu een tubeless Dikke Albert vooraan steekt.
Weegt nogal, maar spoort super.
Toffe tocht, leuke aprés. Weer wat forumleden en forumlezers ontmoet.
Vandaag was het uitslapen en een rustig tochtje in het zonnetje (tussen hordes gepensioneerden
)
parking : prima, vlakbij
bewegwijzering : prima, goed zichtbaar in het donker
parcours : prima, een paar venijnige bulten. Mooie singletracks.
bevoorrading : eerste klas
Nachttochten doe ik altijd met het zwaar geschut, onder het motto : als ik het niet gezien heb, moet er zo vlot mogelijk over of doorgeknald worden.
Dus met de enduro, waar nu een tubeless Dikke Albert vooraan steekt.
Weegt nogal, maar spoort super.
Toffe tocht, leuke aprés. Weer wat forumleden en forumlezers ontmoet.
Vandaag was het uitslapen en een rustig tochtje in het zonnetje (tussen hordes gepensioneerden
- WT6
- Mountainbiker
Altijd een plezante tocht,maar dit jaar zijn ze toch erg zuinig geweest met de reflecterende pijltjes.
Met voldoende licht zie je perfect de gewone bepijling, maar op welk parcours kom je dan terecht ? Zo heb ik even de bepijling van de kidstour gevolgd, wat niet juist bleek. Dan maar terug en een paar honderd meter verder stonden dan weer enkele reflecterende pijltjes.
Onderweg nog een paar verloren gereden bikers meegenomen in het spoor, en zelf nog eens een toerke teveel gedaan.
De bevoorrading heb ik ook al beter geweten, de sportdrank was ni geweldig.
Terug aan de startplaats gekomen met 48km en 21,4 gemiddeld.
Beterschap aan de gevallen biker.
Opmerkelijk hoeveel mensen je ziet met te weinig licht..
Terug de auto in, thuisgekomen en gedoucht en zalig geslapen
Met voldoende licht zie je perfect de gewone bepijling, maar op welk parcours kom je dan terecht ? Zo heb ik even de bepijling van de kidstour gevolgd, wat niet juist bleek. Dan maar terug en een paar honderd meter verder stonden dan weer enkele reflecterende pijltjes.
Onderweg nog een paar verloren gereden bikers meegenomen in het spoor, en zelf nog eens een toerke teveel gedaan.
De bevoorrading heb ik ook al beter geweten, de sportdrank was ni geweldig.
Terug aan de startplaats gekomen met 48km en 21,4 gemiddeld.
Beterschap aan de gevallen biker.
Opmerkelijk hoeveel mensen je ziet met te weinig licht..
Terug de auto in, thuisgekomen en gedoucht en zalig geslapen
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Vetrokken om 17:10, eerst de 42km gereden, nadien nog is de 26km. Net op tijd terug voor het donker, want we hadden geen verlichting
Mooi parcours, verrassend veel klimmetjes. Tijdens de eerste lus ook de onfortuinlijke mtb'er zien liggen langs de E314. Aan diegene die gestopt zijn : als jullie vertrekken, versper dan niet gans het pad door in het midden van de weg op te stappen,, zo veroorzaken jullie nog meer ongelukken. Toen wij daar tegen +50km/h naar beneden kwamen, leek het gewoon of jullie daar wortel stonden te schieten. Dat er een valpartij gebeurd was konden we pas zien toen we voorbij kwamen. Veel beterschap aan de man.
Eerste test met de Flash en goed bevonden. Juist de voorvering nog wat beter afstellen, die stond te hard.
Mooi parcours, verrassend veel klimmetjes. Tijdens de eerste lus ook de onfortuinlijke mtb'er zien liggen langs de E314. Aan diegene die gestopt zijn : als jullie vertrekken, versper dan niet gans het pad door in het midden van de weg op te stappen,, zo veroorzaken jullie nog meer ongelukken. Toen wij daar tegen +50km/h naar beneden kwamen, leek het gewoon of jullie daar wortel stonden te schieten. Dat er een valpartij gebeurd was konden we pas zien toen we voorbij kwamen. Veel beterschap aan de man.
Eerste test met de Flash en goed bevonden. Juist de voorvering nog wat beter afstellen, die stond te hard.
- jinba ittai
- Mountainbiker
Post by jinba ittai »
Gisteren ook naar Rillaar afgezakt. Om 18.30 op het gemakske vertrokken voor de 26km, als parcoursverkenning
Rond half negen dan terug op pad, om de 40 in het donker te doen.
Parcours lag er zeer goed bij, bevoorrading in orde, redelijk wat hoogtemeters en mooie omgeving voor een nachtrit.
Ook den après was weer in orde, en toen de Rillaarse bikers om een uur of één de zaal begonnen uit te keren was het tijd om naar huis te vertrekken
Goei organisatie, zeker tot de volgende keer
Rond half negen dan terug op pad, om de 40 in het donker te doen.
Parcours lag er zeer goed bij, bevoorrading in orde, redelijk wat hoogtemeters en mooie omgeving voor een nachtrit.
Ook den après was weer in orde, en toen de Rillaarse bikers om een uur of één de zaal begonnen uit te keren was het tijd om naar huis te vertrekken
Goei organisatie, zeker tot de volgende keer
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Gisteren ook weer present voor een nachtritje van 40km's in mijne achtertuin, rond 20u45 vertrokken om net niet bij de laatste te zijn en anderzijds toch zo lang mogelijk van den donker te kunnen genieten en of we genoten hebben . . . een droog stoffig parcour en dat op deze tijd van het jaar is niet zo evident. Gedurende een 10tal km's volle gaas(zoals rubber-12 dit doet
) een groepje van 8 aan het volgen geweest totdat de klimmetjes elkaar kort begonnen op te volgen heb ik dit wijselijk moeten staken wegens een beetje te snel + de BBQ van een 1,5u ervoor begon zwaar op mijn maag te liggen. Voor de rest super genoten en op de valreep de Strammermax en Rubber-12 nog mogen begroeten op de après.
De organisatie, parcour, bevoorrading en de après waren weeral top, in de Tienbunder nog een nieuw stukje(weliswaar privé) parcour voor de wielen geschoven gekregen wat altijd een aangename verrassing is
Met deze TT sluiten we voorlopig het rijtje nachtritten weeral af tot na de zomer.
De organisatie, parcour, bevoorrading en de après waren weeral top, in de Tienbunder nog een nieuw stukje(weliswaar privé) parcour voor de wielen geschoven gekregen wat altijd een aangename verrassing is
Met deze TT sluiten we voorlopig het rijtje nachtritten weeral af tot na de zomer.