Vanaf 8u is iedereen welkomMountain JOhler wrote:Voor alle duidelijkheid, vanaf wanneer kan er ingeschreven worden, hier op de kalender staat 8u30 en op jullie website & affiche staat 8u.
.
Zo 18/04/2010 Haacht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- slow motion
- Mountainbiker
Post by slow motion »
Deze voormiddag een ritje in de buurt gedaan.
Aan de onderweg tegengekomen bepijling te zien, is deze overduidelijk en meer dan voldoende aanwezig! Misrijden (voor de Tongerlo-stand
) lijkt me moeilijk.
De aangedane wegeltjes liggen er goed en kurkdroog bij, meer moet dat niet zijn voor morgen
P.S.: Ben niet van de organisatie, 't parcours ligt alleen in m'n achtertuin.
Aan de onderweg tegengekomen bepijling te zien, is deze overduidelijk en meer dan voldoende aanwezig! Misrijden (voor de Tongerlo-stand
De aangedane wegeltjes liggen er goed en kurkdroog bij, meer moet dat niet zijn voor morgen
P.S.: Ben niet van de organisatie, 't parcours ligt alleen in m'n achtertuin.
- Bumba
- Mountainbiker
Yep, alle pijltjes (behalve hooiberg, dat doen we morgenochtend) hangen in het zonnetje en de tongerlostand is opgebouwd. Nu zijn we druk in de weer om cakes te bakken
, we willen niet dat je iets tekort komt morgen he.
Inschrijven kan vanaf 8u ...
En, er is ook een info stand voorzien omtrent Duchenne Heroes. Alle vragen hoe je kan deelnemen en/of ons ( en KevinV) kan steunen zal ik met veel plezier beantwoorden
En, er is ook een info stand voorzien omtrent Duchenne Heroes. Alle vragen hoe je kan deelnemen en/of ons ( en KevinV) kan steunen zal ik met veel plezier beantwoorden
- Kevin_V
- Mountainbiker
Goed bumba, ik zal even dag komen zeggen.Bumba wrote:Yep, alle pijltjes (behalve hooiberg, dat doen we morgenochtend) hangen in het zonnetje en de tongerlostand is opgebouwd. Nu zijn we druk in de weer om cakes te bakken, we willen niet dat je iets tekort komt morgen he.
- mahna-mahna
- Mountainbiker