Za 17/04/2010 Lichtervelde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

follow wrote:
jägermeister wrote:Vanmorgen rond 9u vertrokken voor de 55km. Wel wat veel tarmac, toch een mooi stuk achter de bevoorrading, wel tof dat die mensen van dat kasteel de toelating geven om over hun domein te mogen rijden =D> =D> =D> . Wat verkeerd gegaan is weet ik niet maar ondanks de zeer goede bepijling moet ik ergens de spliting gemist hebben want om 10.30u stond ik al terug aan de aankomst met 33km op de teller :oops: :oops: .
tja, kan gebeuren zeker, we hebben toch eens buiten geweest hé. Intussen zijn we al klaar voor snellegem morgen.
Enkele beelden van de tt volgen later wel.
de plitsing was al na een km of 10 gloof ik als we al zover waren ! verder zelfde opmerkingen als hier boven maar van dat crossparcour mogen we al blij zijn dat we er op mochten !
Ze spreken voor de eerste 500 inschrijvingen van een geschenk moar ken ik toch niks gezien en gestart om 8U35
Ik moet er gewoonweg voorbij gereden hebben. Ik denk dat dat geschenk die Grinta magazine was.
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Voilà, filmke is klaar.

borasi
Mountainbiker

Post by borasi »

Deze morgen om 8.30 vertrokken voor de 55 en von het nie echt supper.
Bepijling was wel ok en 2de bevorading duidelijk beter dan de eerste.
Denk da er toch meer uit te halen valt van parkoer ook.
Toch blij met de gereden km en zo eens betonboerke in levende lijve gezien ook . 8) 8)
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

grysperre's hebben hier gereden :lol: , we hebben ons geamuseerd .Vlot parcours organisatie was goed .bedankt mannen
tot volgend jaar
hier onze beelden =P~
http://nl.fotoalbum.eu/Bushrider/a455316/slideshow

ps tot 2 mei

Image
[url]http:// www.mtb-degrysperre.be/home.html
Horsepower
Mountainbiker

Post by Horsepower »

Er wordt hier nogal veel gekankerd op de organisatie, maar vandaag mij enkel maar geërgerd aan de rijders zelf, namelijk van die pseudo-laagvliegers die hun snelheid niet onder controle hebben en los door linten rijden. En natuurlijk gewoon doorrijden ipv het lint te herstellen. Want zij zijn gepasseerd en degenen die nog moeten passeren zoeken het maar uit. Vooral in het laatste bosje waren er veel linten kapotgereden. Voor de rest leuke tocht in een fantastisch weertje.
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Vandaag mijn eerste MTB tocht van 55 km gereden, en k moe zeggen dat het goed meeviel omdat er mss idd veel tarmac inzat. Maar niettemin mij goed geamuseerd en een heel eind meegereden met twee sympathieke boskantrijders!!! Waarvoor dank voor de nodige tips aangaande aankoop nieuwe MTB. Morgen gaat het toch nog eens richting Snellegem waar de verwachtingen heel hoog gaspannen zijn na alle positieve commentaren die ik onderweg heb vernomen. De bevooradingen waren idd aan de povere kant en het geschenk .......................................
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

Klimmerken wrote:Goeie organisatie met schitterend parcours. Diegene die hier over klagen kunnen hun vélo beter aan de haak hangen.
Enige minpunt was splitsing. Stond aangegeven maar niet groot genoeg. Voor de rest was alles ok. =D>

#-o #-o #-o
een echte mountainbiker aan het woord :roll: :roll: :roll:

mijn gedacht :-?
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Om twaalf uur na het werk bij Remi Claeys uitgezet voor een tochtje met bikemakker. Vooral genoten van het weer gewoon getrapt en babbeltje gedaan. Vooral e ritje die er was om te ontspannen en me dus niet druk gemaakt om het parkoer. De splitsing voor de 55 overgeslagen omdat mijn bikemakker het nog niet echt zag zitten en de 30 genomen denkende dat er wel nog splitsingen gingen zijn zodat we er op het einde meer of 30 gingen hebben. Dit was jammergenoeg niet zo dus rap terug aan de start.
Stukje na de tweede bevoorrading (waar er nog genoeg was enkele soorten soja, 3action sportdrank, bananen en lekkere broodpudding) was echt tof modderstuk was niet ideaal met veel druk in redelijk kale banden :-).

Dusja genoten van het weer en van het fietsen nog opt gemak e stutje gegeten en eentje gedronken aan de aankomst. Meer moet dat soms niet zijn.
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

G-love wrote:
Klimmerken wrote:Goeie organisatie met schitterend parcours. Diegene die hier over klagen kunnen hun vélo beter aan de haak hangen.
Enige minpunt was splitsing. Stond aangegeven maar niet groot genoeg. Voor de rest was alles ok. =D>

#-o #-o #-o
een echte mountainbiker aan het woord :roll: :roll: :roll:

mijn gedacht :-?
Der zijn er die nooit content zijn ook. Wees tevreden dat er hier tochten georganiseerd worden i.p.v. ze af te breken. Je kunt maar moeilijk nen berg oprijden of afdalen als er geen zijn. Die mannen hebben ook het maximum uit hun tocht gehaald en wees daar tevreden mee.
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Den MTB tocht te Lichtervelde was nu idd niet het toppunt van het seizoen, maa ik ben het wel volledig eens met klimmerken. We mogen blij zijn dat er zoveel mensen hier in de streek (W-VL) bereid zijn om dergelijke TT op poten te zetten. Als iedereen niks meer doet dan kunnen we ook alleen nog hier en daar een bloso route rijden.
En de ene streek verleent zich ook veel beter dan een andere.
Ge kunt snellegem niet vergelijken met Lichtervelde, maar toch heb ik van beiden genoten. Aan alle organisatoren =D> =D> =D> voor de moeite en inzet
Post Reply