@ Pearl jam: volledig mee eens!pearl jam wrote:pffffffffffffffff vond het een zwakke tocht.
De technische stroken kon je zelfs op één hand ve schrijnwerker tellen. Ik was toch wel wat ontgoocheld. Uit het cyclocross parkoer bvb kan toch veel meer uitgehaald worden!
Met de bike gekomen van Kuurne en daar de grote toer gedaan.
Bepijling & afspuitstand waren wel TOP. Misrijden was hier niet mogelijk.
Jongens was dit een teleurstellende tocht! Dit had niks met mtb te maken! Ik verwacht geen technische afdalingen en dito klimmetjes, maar wat we hier voorgeschoteld kregen, pffff.
Op den tarmac door den bos, dan een paar boskes gezien waar ik op andere tt's wel al ingereden ben, het zijn geen Ardennen of Kempen maar met een beetje meer moeite viel hier toch veel meer uit te halen, mijn gedacht. en da crossparcours? da was om te lachen of zo... Als je hier een beetje moeite doet kan je daar toch een heel mooie passage van maken. Enig lichtpuntje was dat stukske bos na de 2de bevoorrading.
Heb ook nog een groot stuk samengereden met "emperor of nothing" (allé kpeis toch dat da zijn nickname hier was) aan een stevig tempo, toffe kerel.
Mij zien ze hier niet meer terug, of tenzij met een koersfiets...