Za 17/04/2010 Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Steven.sp
Mountainbiker

Post by Steven.sp »

Het is normaal de bedoeling dat er in groepjes van 2 tot 4 personen gereden wordt.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Hoe zit het nu eigelijk als ik de gps-rit met mijn eigen gps toestel wil rijden? Kan dat ook en indien ja: betaal ik dan ook 10 euro?
Rillaarse Biker
Mountainbiker

Post by Rillaarse Biker »

Graag hadden we iedereen nog eens duidelijk gemaakt dat je 10 euro inschrijvingsgeld betaald per persoon voor de GPS rit. Je krijgt daarvoor in de plaats een tocht van 40 of 60 km inclusief 1 of 2 uitgebreide bevoorradingen, een lekkere spaghetti na de rit zodat je eventueel voldoende calorieën hebt om te starten voor de nachtrit :-D . en je krijgt de track op GPS, verzekering. Voor alle GPS bezitters, er is geen verschil in prijs voor de deelnemers die met een eigen toestel rijden. We willen met onze organisatie de mensen laten kennis maken met deze toestellen.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Dan wordt het de avondrit :)
steven Vl
Mountainbiker

Post by steven Vl »

Voor diegenen die langs de autosnelweg naar Rillaar afzakken:

Omwille van wegenwerken neem je best afrit 23 "Tielt-Winge".
Steven.sp
Mountainbiker

Post by Steven.sp »

Gisteren alles gaan afpijlen en ik kan jullie vertellen dat het parcours er perfect bij ligt. :bounce: :drunk: :lol:
kever69
Mountainbiker

Post by kever69 »

Perfect parcours, kei goe om 17h ben ik daar en morgenvroeg hopelijk ook!
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

zalig weertje 8)
vanacht gaat het wel afkoelen tot 1 gr maar het blijft droog en das het belangrijkste.
Kijk er naar uit en zal met een aantal bikers van van lommel cycling hier aanwezig zijn =D>
Kan ik ineens mijn lichtjes testen :lol:
vanham
Mountainbiker

Post by vanham »

tot straks voor mijn eerts lichtjes tt
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Ben al terug van een zalige TT in Rillaar.
Verschillende aanpassingen aan het parkour en voor mij het beste van de laatste jaren.
Vroeg vertrokken en altijd alleen en op toeristisch tempo gereden, zaaaalig, ook dank zij het weer.
Paar kilometer na het vertrek moest mijne motor al direct in de hogere toeren om overal boven te raken. Eéntje is echter niet gelukt, dat was kort maar krachtig, persies een muurtje waar je tegen op moest. Voor de rest is alles gelukt, maar denk niet dat dat in den donker ook zo zou zijn.
Voor degenen die in den donkeren rijden zou ik toch aanraden om een deftige verlichting te voorzien en op sommige plaatsen beetje op te passen. :wink:
Achteraf op het terras in het zonneke een donkere soldaat gemaakt en tevreden terug naar huis.
Tot de volgende.

Jaro.
Post Reply