4UMbikers LIMBURG.

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Jolyrodger
Mountainbiker

Hamoir-Luik.

Post by Jolyrodger »

Op zondag 11.04.2010 staat er onze 5de ardennen TT op het programma in Rue du Moulin, Hamoir 4180.

Diegene die willen meerijden met onze forumtrein, gelieve de laatste posting te kopieren, en er in een nieuw antwoord je naam of nick bij te voegen.
Vertrek zoals altijd om 08h20 a.d. start.

1 ...........?

Erik.B
Mountainbiker

Re: Hamoir-Luik.

Post by Erik.B »

Jolyrodger wrote:Op zondag 11.04.2010 staat er onze 5de ardennen TT op het programma in Rue du Moulin, Hamoir 4180.

Diegene die willen meerijden met onze forumtrein, gelieve de laatste posting te kopieren, en er in een nieuw antwoord je naam of nick bij te voegen.

1 ...........?
Voor mij gaat het een beetje korter bij worden namelijk Dessel, als het parcours goed meevalt (lees niet te zwaar dan ga ik voor de 60 Km)
Hamoir is 200 km open af vind het een beetje ver.
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

Tom en ik gaan dankzij de feestelijkheden van zaterdagavond passen voor de zondag.
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

Op zondag 11.04.2010 staat er onze 5de ardennen TT op het programma in Rue du Moulin, Hamoir 4180.

1 Geecee (Roger, zijt ge uzelf niet vergeten?)
2 ___________?

Wil wel even laten weten dat we om 8h30 effectief starten, voor diegene die op tijd willen zijn betekent dit rond 8h00 met de wagen parkeren!
Ge moet rekening houden met uitladen, omkleden, file aan de inschrijving, inschrijven, pissen en/of kakken :oops:

Wij staan 's zondags om 6h00 op -dat doen we echt niet met de bedoeling om als eerste daar te zijn- geloof dat maar niet :lol: dus dat wachten na half negen is nu verleden tijd.

Tijdig starten betekent een langere après =D> , in geval van misrijden of platvallen toch op een fantsoenlijk uur binnenrijden, en last but not least: Afspraken nakomen!
Jarvis
Mountainbiker

Post by Jarvis »

Mag ik een suggestie doen!
We zijn toch, voorlopig nog, met niet veel.
Ik wil wel graag in de Ardennen gaan mountainbiken deze zondag maar Hamoir is voor mij 1uur6min rijden, kunnen we niet uitwijken naar Aubel.
Is voor mij maar 41min met de auto!
Het is maar een voorstel, jullie zien maar!
Willy H
Mountainbiker

Post by Willy H »

Ik zal er zondag niet bij zijn. Ik heb een familiefietstocht op mijn programma. Veel bikegenot voor de gelukkigen gewenst.
En hou Jan in het oog, dat hij de splitsing weer niet mist!
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

1uur rijden en denk dan nog eens aan jullie vermoeiende brockie zaterdagavond :drunk: , allemaal met een houten kop biken en ik lekker voor1 keer zondagvoormiddag int bedje met het vrouwke. Voor de week erop weer paraat te staan. Trouwens denk idd zel dat de beide tochten zowel als hamoir als aubel wel de moeite zijn. Denk dat ik aubel verleden jaar heb gedaan en was een mooie tocht dacht ik.
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

Jarvis wrote:Mag ik een suggestie doen!
We zijn toch, voorlopig nog, met niet veel.
Ik wil wel graag in de Ardennen gaan mountainbiken deze zondag maar Hamoir is voor mij 1uur6min rijden, kunnen we niet uitwijken naar Aubel.
Is voor mij maar 41min met de auto!
Het is maar een voorstel, jullie zien maar!
Hey Jef!
Ik vrees dat ik dan vies ruzie heb met buurman 'Kneedown' :lol:
Zei in 't begin van dit jaar al van 'wacht maar tot we terug naar de ardennen gaan, Hamoir bijvoorbeeld, da's ne hele sjieke!'
En volgens 'Valley' (Pascal) van de Berkenrijders ook ne hele mooie (zie topic Hamoir)
Bovendien is deze een Stany Smol, hier moeten wij ook zorgen dat we genoeg ritten doen om prijzen te winnen na het seizoen :bounce:

Was het anders zou ik geen probleem hebben om met u mee naar Aubel te gaan, deze tocht is volgens het forum ook heel mooi.
Jarvis
Mountainbiker

Post by Jarvis »

2 Jarvis, dan staan we maar wat vroeger op!

Wil wel even laten weten dat we om 8h30 effectief starten, voor diegene die op tijd willen zijn betekent dit rond 8h00 met de wagen parkeren!
Ge moet rekening houden met uitladen, omkleden, file aan de inschrijving, inschrijven, pissen en/of kakken

Wij staan 's zondags om 6h00 op -dat doen we echt niet met de bedoeling om als eerste daar te zijn- geloof dat maar niet dus dat wachten na half negen is nu verleden tijd.

Tijdig starten betekent een langere après , in geval van misrijden of platvallen toch op een fantsoenlijk uur binnenrijden, en last but not least: Afspraken nakomen!
kneedown
Mountainbiker

Post by kneedown »

2 Jarvis
3 Kneedown ( Merci Geert en Jef! Het zal u niet spijten. )
Post Reply