Zo 18/04/2010 Waasmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Eindelijk nog eens in ons eigen Waasmunster,waar het altijd een plezier is om te mountainbiken.Hier trainen we altijd dus we kennen onze weg hier,kunnen we ees serieus vlammen!!Mijn nieuwe fiets nog eens testen,van de week al super met mijn Trek8000!! Ik kijk al uit naar zondag,ik zou zeggen iedereen kom af...
Bergpallieters komen ook afgezakt naar Waasmunster. Kunnen eindelijk nog eens rijden onder een mooi zonnetje, als er geen aswolk voorhangt....
Zondag 9 mei eerste Bergpallieters mountainbike tocht !!! Afstanden 37 - 48 - 55 en 65 km (omgeving Buggenhout - Merchtem - Meise...) Mogelijkheid tot bbq en vanaf 14h00 gratis hindernissenparcours - death ride en klimmen
Zondag 9 mei eerste Bergpallieters mountainbike tocht !!! Afstanden 37 - 48 - 55 en 65 km (omgeving Buggenhout - Merchtem - Meise...) Mogelijkheid tot bbq en vanaf 14h00 gratis hindernissenparcours - death ride en klimmen
- poeckieklaas
- Mountainbiker
Post by poeckieklaas »
Vriendenbikers,
de uitpijling is vandaag gebeurd. Morgen nog splitsingen plaatsen, linten hangen, kalk strooien, gevaarbordjes hangen,...
Het parcours ligt er droog bij, den après-bike daarentegen
Tot zondag.
de uitpijling is vandaag gebeurd. Morgen nog splitsingen plaatsen, linten hangen, kalk strooien, gevaarbordjes hangen,...
Tot zondag.
- poeckieklaas
- Mountainbiker
Post by poeckieklaas »
Vriendenbikers,
Tot zondag.
Tot zondag.
- poeckieklaas
- Mountainbiker
Post by poeckieklaas »
beste bikers,
wij zijn er volledig klaar voor.
Deze middag nog op de valreep een exclusief privé stuk in onze tocht kunnen steken.
Zo starten jullie in het Marollenstraatje en draaien dan direct de tuin van "het huis van Adinda" in en dit is exclusief voor onze toertocht.
Tot morgen.
wij zijn er volledig klaar voor.
Deze middag nog op de valreep een exclusief privé stuk in onze tocht kunnen steken.
Zo starten jullie in het Marollenstraatje en draaien dan direct de tuin van "het huis van Adinda" in en dit is exclusief voor onze toertocht.
Tot morgen.