raid-vtt-olne 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Gisteren de fiets gewassen : doorn van 1.5cm in de voorband (Rocket Ron). Niks van gemerkt tijdens de rit. Doorn eruit gehaald, even schudden en meteen door de latex gedicht 
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Ik heb hem die man ook zien liggen net toen ik aan het filmen was.madskatingcow wrote:De 55km gedaan die er uiteindelijk 59km op GPS bleken te zijn. Stevige tocht : qua modder viel het mee, maar op veel plaatsen lag het er op de vochtige stenen toch zeer glad bij.
Na ongeveer 46km kwamen moesten we bijna onderdaan een afdaling stoppen. Bleek er iemand zwaar gevallen te zijn, ze waren hem aan het reanimeren zo te zien vanop afstand. Hopelijk verkeerd gezien, maar het zag er niet goed uit.
@Fons : schone velo
Er staan nu twee filmkes op het net.
Schone vélo? Ne hele schone
-
rideforfunnotforfame
- Mountainbiker
Post by rideforfunnotforfame »
in welk deel staat dat?Fons Moors wrote:Ik heb hem die man ook zien liggen net toen ik aan het filmen was.madskatingcow wrote:De 55km gedaan die er uiteindelijk 59km op GPS bleken te zijn. Stevige tocht : qua modder viel het mee, maar op veel plaatsen lag het er op de vochtige stenen toch zeer glad bij.
Na ongeveer 46km kwamen moesten we bijna onderdaan een afdaling stoppen. Bleek er iemand zwaar gevallen te zijn, ze waren hem aan het reanimeren zo te zien vanop afstand. Hopelijk verkeerd gezien, maar het zag er niet goed uit.
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Deel 3 is net af en daar staat het niet in.rideforfunnotforfame wrote:in welk deel staat dat?Fons Moors wrote:Ik heb hem die man ook zien liggen net toen ik aan het filmen was.madskatingcow wrote:De 55km gedaan die er uiteindelijk 59km op GPS bleken te zijn. Stevige tocht : qua modder viel het mee, maar op veel plaatsen lag het er op de vochtige stenen toch zeer glad bij.
Denk in deel 4
Raak je dan nooit op de velg als je op een dikke steen in een afdaling komt ofzo ??Timba wrote:nope, rond de 70. barro mountains zijn daar stevig genoeg voor. zeker TNT-versie. Heb wel no tubes-velgen. probleem is dat de meesten hun banden te hard oppompen. Geleerd met lage bandendruk rijden van een vriend die in de ardennen woont.
-
Timba
- Mountainbiker
nooit problemen ondervonden. ik raad je aan om eens ne geax op te leggen. wat een verschil met vb shwalbe.Remmenlos wrote:Raak je dan nooit op de velg als je op een dikke steen in een afdaling komt ofzo ??Timba wrote:nope, rond de 70. barro mountains zijn daar stevig genoeg voor. zeker TNT-versie. Heb wel no tubes-velgen. probleem is dat de meesten hun banden te hard oppompen. Geleerd met lage bandendruk rijden van een vriend die in de ardennen woont.