4UMbikers LIMBURG.
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Sorry mannen voor het leed dat ik jullie aangedaan heb. Vergissing is gebeurd meteen na de 1 ste bevoorrading. Ben Tom gevolgd in een afdaling en hebben daar de splitsing gemist. Tom heeft daar dan zijn ketting over getrapt . Na herstelling moesten we terug gereden zijn om de juiste splitsing te nemen ipv door te rijden. Nog dank aan Willy, Christian en Roger om zo lang op mij te wachten.Bij aankomst thuis om 16h00 moest ik het ook nog eens uitleggen....... 
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Geen probleem Jan, apres is voor mij nooit geen "leed".Jannes wrote:Sorry mannen voor het leed dat ik jullie aangedaan heb. Vergissing is gebeurd meteen na de 1 ste bevoorrading. Ben Tom gevolgd in een afdaling en hebben daar de splitsing gemist. Tom heeft daar dan zijn ketting over getrapt . Na herstelling moesten we terug gereden zijn om de juiste splitsing te nemen ipv door te rijden. Nog dank aan Willy, Christian en Roger om zo lang op mij te wachten.Bij aankomst thuis om 16h00 moest ik het ook nog eens uitleggen.......
Ik hoop alleen maar dat ge er iets aan gehad hebt en er een goeie training van hebt gemaakt.
Kan nog nuttig zijn voor "later".
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
En dan zondag na de "victory" met nen houten kop nog in bed te liggen om 18h00. Wij hebben dan alweer een frisse rit achter de kiezen. Gegarandeerd 2 hersencellen overleden haha! En u conditie profiel 2 banken achteruit. Dat gaat nog een tijdeke duren voor ge Erik gaat kloppen. Misschien kunt ge met Spook eens gaan rijden dan.Brockie wrote:Ah ja Erik dat gloriemoment komt zaterdag al. Wedden dat ik je klop met pinten drinken
Grapje he, wie zegt dat ik misschien toch nie meekom zondag. Een Kneedowntje doen, eerst gezellig stappen, drinken, de vrouw gelukkig maken, een uurtje slapen en dan biken. Ga ik misschien wel eens zo vlug bergaf.
Doe dat maar Brockie!!! Het zal u nie schaden...
Ge gaat dat nie voelen. Wel s'avonds en een paar dagen nadien ma das een probleem voor later! Zeker nie vergeten het vrouwke ook content te stellen voor ge gaat fietsen. Kan nooit gene kwaad en tis goed voor de kater...
en wie kan zuipen moet ook kunnen...

Doe dat maar Brockie!!! Het zal u nie schaden...
Ge gaat dat nie voelen. Wel s'avonds en een paar dagen nadien ma das een probleem voor later! Zeker nie vergeten het vrouwke ook content te stellen voor ge gaat fietsen. Kan nooit gene kwaad en tis goed voor de kater...