't Wit product.....
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
ik ben op zoek naar een geveerde vork om hier nog in te zetten.
had liefst een witte maar een witte met V brake nokken schijnt ni op de markt te zijn.. ik dacht aan een SID maar die is enkel in het zwart verkrijgbaar met nokken..
vraag 1: zou een zwarte vork hierin passen ?
het is wel zwart en geen carbonkleur he zoals op de vaste vork..
vraag 2:zou ik de remblokjes in het rood doen?
een witte ketting heb ik ook on line zien staan via een site van Fons moors zijn topic misschien moet ik die maar is kopen... maar een vork is nu prioriteir en een groter probleem dan een witte ketting te vinden
had liefst een witte maar een witte met V brake nokken schijnt ni op de markt te zijn.. ik dacht aan een SID maar die is enkel in het zwart verkrijgbaar met nokken..
vraag 1: zou een zwarte vork hierin passen ?
het is wel zwart en geen carbonkleur he zoals op de vaste vork..
vraag 2:zou ik de remblokjes in het rood doen?
een witte ketting heb ik ook on line zien staan via een site van Fons moors zijn topic misschien moet ik die maar is kopen... maar een vork is nu prioriteir en een groter probleem dan een witte ketting te vinden
- mtb-stinus
- Mountainbiker
Post by mtb-stinus »
Ik dacht dat fox en magura nog een v-brake vork in hen gamma hebben.
Heb enkele weken geleden nog een witte fox voor v-brake bij barracuda te Wavre zien liggen, wel geen weet van de veerweg.
En ne kameraad heeft een half jaar geleden nog een menja in het wit gekocht voor v-brakes bij van eyck te geel.
Verder denk ik dat een zwarte sid me witte stickers der zeer mooi in zouw staan.
Heb enkele weken geleden nog een witte fox voor v-brake bij barracuda te Wavre zien liggen, wel geen weet van de veerweg.
En ne kameraad heeft een half jaar geleden nog een menja in het wit gekocht voor v-brakes bij van eyck te geel.
Verder denk ik dat een zwarte sid me witte stickers der zeer mooi in zouw staan.
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
heb hier nog ne nieuwe zwarte sid team liggen voor v-brakes met pop-lock aan stuur, enkel gemonteerd geweest.
Heb zelf een zwarte SID Race met V-brake nokken, en heb die 360 betaald. Wel met zilveren stickers.zaskar72 wrote:@ laurens: je hebt pb![]()
@ mtb stinus: fox is wel zwaar hé niet ?? en een menja dat ken ik niet zal is googelen
maar een zwarte SID met witte stikkers idd ni mis![]()
zal is zoeken naar de goedkoopste denk toch dat ik een 400€ zal moeten tellen
Overigens super-knappe bike!