Ok, ik hou je op de hoogte.Jeanke6 wrote:Ik rij met een Geax Barro Mountain voor en een Saguaro 2.2 achter. Zalige band, achteraan in ieder geval. Groot volume dus veel grip en confort. En lage rolweerstand. Wel een pak zwaarder dan RR, maar ook een pak steviger...El Baelos wrote:Ik reed ook met Nobby Nic vooraan en Barro Mountain achteraan (beide vouwbanden tubeless gemaakt met Notubes vloeistof).
Ik zou ze eigenlijk beter omdraaien, want persoonlijk vind ik de Barro meer grip hebben op natte stenen dan de Nobby.
Anyways, nog nooit lek gereden met deze banden, en ik rij nu niet echt naast alle scherpe stenen.
Moet wel zeggen dat ik toch meer vertrouwen heb in de flanken van Geax dan in de flanken van Schwalbe, maar Schwalbe heeft me in een jaar intensief gebruik nog nooit in de steek gelaten.
Voor de volgende marathon ga ik eens de Geax Saguro voor en achter proberen.
P.S. aan de start van de chrono om 10u stond er iemand voor mij met Vredestein Spotted Cats, die zal ook gelachen hebben bij die eerste modderklim...
Hoe hij het vooraan gaat doen weet ik niet. Laat je het hier weten? Liefst in vergelijking met de Barro?
Was van plan om m'n Barro vooraan te wisselen voor een rocket ron, zo te zien niet zo'n goed idee?
grtz
Aan de grip van een Barro Mountain vooraan in modderige omstandigheden zullen ze waarschijnlijk wel niet kunnen tippen, maar misschien zijn ze wel goed op natte stenen?
Ik heb ook half jaar met een RR achteraan gereden en die is al opgesleten, qua duurzaamheid is die niet echt super.
'k Heb ook nog een setje Mezcals liggen, maar daarvoor moet het denk ik al echt droog zijn.