leuk te horen, en dat is hier vlak tegen men deur... als het wat beter weer is gaan we die ook allemaal eens verkennenBecky Bike wrote:Gisteren de groene route gereden (had jammer genoeg niet de tijd om er nog een andere route bij te doen). Op één uitzondering na heel goed bepijld. Mooie vergezichten, fijn parcours. Ik kom zeker eens terug om de andere routes te doen.
Route in aanmaak Roosdaal
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gisteren ook eindelijk ne keer de blauwe en groene gereden in roosdaal (jammer genoeg niet genoeg tijd voor rood).
Is een toffe toer met veel natuur en verrassende plekjes, met vooral in de groene veel offroad en mooie wegjes. Technisch is er niks de moeite maar is natuurlijk een algemene bloso-regel. De blauwe toer bestaat vooral uit asfalt en van die smalle asfalt/tegel wegjes.
De bepijling was globaal gezien in orde, hoewel ik de zware steile kasseiklim in ledeberg gemist had door de bepijling. Daar mist precies ergens een bordje.
Op de lange veldweg net na de dender kwam ik op een t-splisting een bordje tegen in de andere andere richting.. Dit mag je negeren....
Jammer van die boer die het pad mee omgeploegd heeft tussen Strijtem en Katem....
Is een toffe toer met veel natuur en verrassende plekjes, met vooral in de groene veel offroad en mooie wegjes. Technisch is er niks de moeite maar is natuurlijk een algemene bloso-regel. De blauwe toer bestaat vooral uit asfalt en van die smalle asfalt/tegel wegjes.
De bepijling was globaal gezien in orde, hoewel ik de zware steile kasseiklim in ledeberg gemist had door de bepijling. Daar mist precies ergens een bordje.
Op de lange veldweg net na de dender kwam ik op een t-splisting een bordje tegen in de andere andere richting.. Dit mag je negeren....
Jammer van die boer die het pad mee omgeploegd heeft tussen Strijtem en Katem....
roeln wrote:Gisteren ook eindelijk ne keer de blauwe en groene gereden in roosdaal (jammer genoeg niet genoeg tijd voor rood).
Hehe, hebben wij gisteren ook effe vastgetrokken... lol...
Wij hebben een deel van de blauwe gedaan met daaraan de groene gekoppeld. Helaas ook gene tijd genoeg om alles te rijden, nuja, de rode achter de 2 andere is voor mij teveel van het goede. Proberen dan ook een degelijk tempo derin te steken. Maar na veel blessure leed en jaren van stilliggen ben ik al mega content dat ik zoveel na elkaar kan bollen
@ anemon, ligt er nu perfect bij hoor, enkel de kleine afdaling net achter de huizen opletten dat hij niet over zijn stuur stuikt. Paarden maken daar serieus diepe putten in zéér zachte ondergrond.
graag gedaananemon wrote:@ad24 merci voor de waarschuwing zou t zelf ook nog kunnen vlaggen hebben
Denk wel als het nog 5 dagen niet regent het vrijwel droog zal komen en dat het een stuk beter zal worden tenzij de viervoeters paseren
Donderdag doe ik wsl ook nog een korte trip, even op snelheid / hartslag, alé tenminste als het niet te zwaar word tijdens onze werkdag
Ik kijk dit weekend eens na om het eventueel ontbrekende paaltje aan de steile kasseiklim te laten terugplaatsen.
ter info, het bordje dat aan het jaagpad van de Dender in de andere richting wijst is een geel verbindingsbordje naar Denderleeuw. iets verderop zijn er naar Ninove. De grote verbindingsborden zijn al twee keer op rij door vandalen vernield, vandaar dat het daar niet echt duidelijk is.
Rood wordt nogal dikwijls als het beste stuk gekwoteerd en kan ook apart gereden worden.
Ben gisteren nog gaan rijden, alles ligt goed bereidbaar.
ter info, het bordje dat aan het jaagpad van de Dender in de andere richting wijst is een geel verbindingsbordje naar Denderleeuw. iets verderop zijn er naar Ninove. De grote verbindingsborden zijn al twee keer op rij door vandalen vernield, vandaar dat het daar niet echt duidelijk is.
Rood wordt nogal dikwijls als het beste stuk gekwoteerd en kan ook apart gereden worden.
Ben gisteren nog gaan rijden, alles ligt goed bereidbaar.