Za 10/04/2010 Zulte

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
wesley snipes
Mountainbiker

Post by wesley snipes »

Knurrebikers lady wrote:Zaterdagmorgen na een kort nachtje de MTB op richting Aalter. Vandaar mocht ik mee met sympa Willem Tell'ers - Knurrebikers mee den otto naar Zulte waar Fientje ook zou komen.

Zoals elk jaar was het weervrouwke De Gouverneur terug goed gezind en de organisatie super te noemen =D> . Hiervoor heb ik graag 5 eur over en dan nog voort goeie doel ! Weeral sympa personeel, uitgebreide bevoorradingen en super bewaakte fietsenstalling :wink: kortom niets aan te merken 8)

Rond 08u45 samen met Fientje aangezet voor onze 1e mountainbikeronde van 60 kms. Mooi ritje met de nodige off-roadstroken, enkele mooie privéstukken en singletracks en daarbovenop nog 2-tal vettige stukjes en wat hoogtemeters. Meer moest dat niet zijn...
Alhoewel ... teneinde goede training te hebben, bij aankomst nogmaals aangezet voor de kleine mountainbiketoer van 45km.
Onze MTBabe Fien was weeral super sterk, amai ferm beentjes zulle =D>
Na 5u30 bikefun of 120km voldaan, tevree en moe aangekomen in de druk bevolkte zaal waar we nog even hebben bijgepraat.

Doe zo verder en tot volgend jaar !!!
---------------------
PS: Check our website www.mtbabescyclingteam.com

ja , wij zijn een eindje achter jullie blijven rijden, jullie rijden idd alebei sterk,ik ben degene waartegen je zei 'sorry' toe je vast zat in de modder.gr
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Samen met Uncle sam en AMG de benen wat komen losrijden voor Olne zondag.
start en einde vond ik iets minder, de rest van de tocht was genieten en rustig rond draaien.
Met af en toe een prikje.
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

@Wesley Snipes: Das idd mijn zwak punt waar dak nog wa aan moet werken :-?
@Slijkcorssertje: Klopt idd, moeten nu eenmaal uit de stadscentrum vandaan... Kem u pertans nie tegengekomen.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

We zijn gestart rond 5 na 8.
We hebben een collega van je gekruisd na een paar km's
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Knurrebikers lady wrote:@Wesley Snipes: Das idd mijn zwak punt waar dak nog wa aan moet werken :-?
@Slijkcorssertje: Klopt idd, moeten nu eenmaal uit de stadscentrum vandaan... Kem u pertans nie tegengekomen.
Hey Knurre,

aangezien ik al ruim 40 jaar in Zulte woon , weet ik absoluut zeker dat het enorm druk kan zijn in het STADSCENTRUM van Zulte :bounce: :bounce: , maar ik weet wat je bedoelt hoor...je moet inderdaad een aantal km rijden om in het mooie landschap rond Nokere, Ooike, Wannegem enz... te komen
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

heb niets op te merken aan deze tt!!veel werk ingestoken...enkel en alleen al de toegang tot de privé stroken verkrijgen =D> zoals de vriendelijke man aan de 1e bevoorading zei:"we willen het parcour wat uitdagender maken zodat we méér bikers aantrekken ook!!"met dit weertje was het best aangenaam biken,ook al was de aanloop en eindstrook over den tarmac.ik had alleen niet echt m'n dagje,met benen die echt nie mee wilden :-? toch nog een 72 km gehaald,eens met de bike thuisgekomen!!bedankt aan de organisatie van de leierenners en tot volgend jaar!! =D> =D>
dingo 8)
Post Reply