Hey Alfa75, waar waart gij eigenlijk?!
Ik heb een deel van de Berkerijders bij de start gezien, maar alweer gene Alfa 75!
Ik heb zelf de 52 die er uiteindelijk 60 waren gereden aan een gezapig tempo, rustperiode na elke klim, zodat Christian mij kon volgen!
Mij eigenlijk wel goed geamuseerd, mij eens niet murf gereden gewoon eens genoten alhoewel ik tegen het einde de 1500 hoogtemeters toch wel begon te voelen.
Ik ken het gevoel goed wanneer je helemaal kapot zit en die klimmen maar blijven komen, niet fijn. Gisteren was het gewoon een vervelend gevoel van, nu zijn ze toch wel aan het overdrijven maar zelfs tijden de laatste klim ging ik nog vlot naar boven!
4UMbikers LIMBURG.
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
toch een
voor jan, blijkbaar waren jan, tom en roger een splitsing gemist. hierdoor had roger de 55km gedaan en jan heeft blijkbaar nog iets gemist vermist hij de volle afstand had. tom had blijkbaar meer geluk of pech. 2 keer ketting overgetrapt (waarbij dank voor de hulp van jan bij de eerste keer), bij de 2de keer heeft tom dus toch maar de organisatie weten de contacteren en hebben ze hem na 25 km weten terug te brengen. Toch een
ook voor tom dat hij na 25 km nog altijd bij de eerste zat van de groep. Ook door de vele technische afdalingen, waar hij toch sterk in is. Hij gaat de conditionele achterstand toch vlug hebben bij gehaald denk ik. Voor de rest een zware mooie tocht op de 37km en ben toch nog weten binnen maar een klein beetje later als Eric en Bart. Ook nog zeker een 12 km samen met Nero gereden en zaten toch blijkbaar niet zo heel ver achter de groep.
toch een
voor jan, blijkbaar waren jan, tom en roger een splitsing gemist. hierdoor had roger de 55km gedaan en jan heeft blijkbaar nog iets gemist vermist hij de volle afstand had. tom had blijkbaar meer geluk of pech. 2 keer ketting overgetrapt (waarbij dank voor de hulp van jan bij de eerste keer), bij de 2de keer heeft tom dus toch maar de organisatie weten de contacteren en hebben ze hem na 25 km weten terug te brengen. Toch een
ook voor tom dat hij na 25 km nog altijd bij de eerste zat van de groep. Ook door de vele technische afdalingen, waar hij toch sterk in is. Hij gaat de conditionele achterstand toch vlug hebben bij gehaald denk ik. Voor de rest een zware mooie tocht op de 37km en ben toch nog weten binnen maar een klein beetje later als Eric en Bart. Ook nog zeker een 12 km samen met Nero gereden en zaten toch blijkbaar niet zo heel ver achter de groep.
- GeeCee
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)
Gaat ge dan wél de pijlen volgen?Jannes wrote: Volgende week voor mij een kids tocht
Kan het mij voorstellen hoe ge gevloekt hebt, maar had het toch willen horen eigenlijk
Volgend weekend gaat ge u sowieso moeten inhouden, de grootste afstand is dan 'maar' 45km, dus veel kwaad kunt ge dan al ni
Beste Jan-de-marathonman
zaterdag feestje en zondagvoormiddag werken! (lees :schuppen)Jarvis wrote:Hey Alfa75, waar waart gij eigenlijk?!
Ik heb een deel van de Berkerijders bij de start gezien, maar alweer gene Alfa 75!
Ik heb zelf de 52 die er uiteindelijk 60 waren gereden aan een gezapig tempo, rustperiode na elke klim, zodat Christian mij kon volgen!
Mij eigenlijk wel goed geamuseerd, mij eens niet murf gereden gewoon eens genoten alhoewel ik tegen het einde de 1500 hoogtemeters toch wel begon te voelen.
Ik ken het gevoel goed wanneer je helemaal kapot zit en die klimmen maar blijven komen, niet fijn. Gisteren was het gewoon een vervelend gevoel van, nu zijn ze toch wel aan het overdrijven maar zelfs tijden de laatste klim ging ik nog vlot naar boven!
volgende zondag schade inhalen. ik kom dan met de 'profeet' en ga ook genieten op't gemakske
ik heb blijkbaar iets gemist dan, was er veel modder?
Ja mannen, dan ga je naar de Ardennen voor een zware tocht van 37 km en als je uren (halve dag) later arriveert met 73 km op de teller gaat uw goesting wel over. Wat heb ik gevloekt door de splitsing te missen. Natuurlijk ook nog de GSM vergeten . Als je dan leest dat er op de chrono tocht 1900 hm te overbruggen zijn : ik voel het nu maandag namiddag nog steeds, zo stijf als een plank. Plezant zo'n tocht in Ardennen, hé mannen. Volgende week voor mij een kids tocht
Hey Jannes... Miljaar ge hebt ons toch ongerust gemaakt toen ik Roger zag binnen komen en hij u niet meer gezien of gehoord had! Man man...
Ma tis toch goed gekomen na wat pijnlijke benen!
En geen krampen gehad? Want Roger was er niet deze keer hé!!!

Hey Jannes... Miljaar ge hebt ons toch ongerust gemaakt toen ik Roger zag binnen komen en hij u niet meer gezien of gehoord had! Man man...
Ma tis toch goed gekomen na wat pijnlijke benen!
En geen krampen gehad? Want Roger was er niet deze keer hé!!!
wel zeker 5 minuten en we hadden maar een 2 km samen gereden!!!Brockie wrote:toch eenvoor jan, blijkbaar waren jan, tom en roger een splitsing gemist. hierdoor had roger de 55km gedaan en jan heeft blijkbaar nog iets gemist vermist hij de volle afstand had. tom had blijkbaar meer geluk of pech. 2 keer ketting overgetrapt (waarbij dank voor de hulp van jan bij de eerste keer), bij de 2de keer heeft tom dus toch maar de organisatie weten de contacteren en hebben ze hem na 25 km weten terug te brengen. Toch een
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Jaja, t'was me het tochtje wel deze keer! Was zeker de zwaarste tot nu toe dit jaar. Alhoewel ik soms toch het gedacht had dat ik een wandeltocht aan het doen was. Wel geile afdalingen in alle geval!
Wel spijtig hé dat het groepsgevoel zowat verloren gaat als iedereen een andere richting volgt.
Dankzij Jannes hebben we wel een lange apres gehad, en Lucien ruzie with his wife.
Volgende week beter Jannes, en liever iets rapper aanpikken bij den ouwe, want anders hebt ghem gezien, zelfs al moet hij daar voor omrijden.
Wel spijtig hé dat het groepsgevoel zowat verloren gaat als iedereen een andere richting volgt.
Dankzij Jannes hebben we wel een lange apres gehad, en Lucien ruzie with his wife.
Volgende week beter Jannes, en liever iets rapper aanpikken bij den ouwe, want anders hebt ghem gezien, zelfs al moet hij daar voor omrijden.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Deze morgen ben ik bij de JEF mogen gaan, voor mijn dochter haar auto die naar de keuring moet, en hij heeft me jouw avontuur verteld...proficiat hé Roger, ik zou het oh zo graag mee willen doen, maar ben het niet jaloers op, alleen een beetje verdrietig dat ik jullie "treintje" niet kan volgen. Ik lees wel alle berichten van de kameraden, en geniet ervan. Maak het goed en nog veel jaren van fiets plezier (ben aan het ophalen van het aantal kilometers hier in de buurt, voor het Oeterdal marathon...Neeroeteren 60, Lommel 100 ... en de anderen TT 's.