2010 antwerpen
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- aresius
- Mountainbiker
ik ben toch eens benieuwd naar het parcours... ik rij regelmatig eens tot daar en een beetje verder richting haven. Maar als de winds slecht zit, hangt er zo'n vieze petroleumgeur dat ik daar meestal niet te lang blijf.UCI-coördinator Peter Van Den Abeele wrote:‘Dit kan één van de mooiste mountainbike-parcours van Belgie worden.’aldus UCI-coördinator Peter Van Den Abeele.
ben nu nog aan het nagenieten van m'n tochtje rond Esneux van gisteren, en ik denk toch niet dat het Noordkasteel daar kan aan tippen
... maarja we zullen maar blij zijn zeker, binnenkort ligt er daar waarschijnlijk toch een brug.
- sharplikeascalpel
- Mountainbiker
Post by sharplikeascalpel »
Amai:
Volgens Peter van den Abeele kan het een van de mooiste mtb parkoersen van België worden...
Met welke omlopen heeft hij dan vergeleken??????
Volgens Peter van den Abeele kan het een van de mooiste mtb parkoersen van België worden...
Met welke omlopen heeft hij dan vergeleken??????
- rubber-12
- Mountainbiker
Ik kom daar twee keer in de week om te joggen.
Als je de pijlen de markeringen op de bomen aan die dijk in het oog houdt, heb je al een goed zicht.
Stel je er niet teveel van voor, wel ferm stijl naar boven en beneden.
De 4 km zijn niet uitgezet, maar er is maar één vijver waar je rondkunt en één dijk, dus je moet niet ver zoeken.
Als je de pijlen de markeringen op de bomen aan die dijk in het oog houdt, heb je al een goed zicht.
Stel je er niet teveel van voor, wel ferm stijl naar boven en beneden.
De 4 km zijn niet uitgezet, maar er is maar één vijver waar je rondkunt en één dijk, dus je moet niet ver zoeken.
ok ik zal dat daar DI voormiddag is gaan verkennen..
kmoet hetwel nog juist zoeken en zien waar ik best auto parkeer enzo want ik ken de plek niet in realiteit alleen virtueel dus als je een straatnaam of zo kan doorgeven waar ik best kan parkeren of iets dergelijks da zou mega zijn
als er nog liefhebbers zijn kom maar af hé !!
kmoet hetwel nog juist zoeken en zien waar ik best auto parkeer enzo want ik ken de plek niet in realiteit alleen virtueel dus als je een straatnaam of zo kan doorgeven waar ik best kan parkeren of iets dergelijks da zou mega zijn
als er nog liefhebbers zijn kom maar af hé !!
- rubber-12
- Mountainbiker
Aan de Hogere Zeevaartschool.
http://www.hzs.be/html_NL/index.html, selecteer ligging.
Het 'Noordkasteel' gaat over in de Scheldelaan.
Er is een (kleine) parking aan.
Aan het voetbalveld geraak je je auto ook wel kwijt, plek genoeg eigenlijk daar in de omgeving.
Zolang je bomen ziet, zit je goed.
De zeevaartschool is een hoog, nogal vierkantig gebouw. Dat een 200-tal meter van een batterij graansilo's (makkelijker te herkennen) ligt.
Ik denk niet er te geraken dinsdag, mocht het wel zo zijn, geef ik hier nog een seintje.
http://www.hzs.be/html_NL/index.html, selecteer ligging.
Het 'Noordkasteel' gaat over in de Scheldelaan.
Er is een (kleine) parking aan.
Aan het voetbalveld geraak je je auto ook wel kwijt, plek genoeg eigenlijk daar in de omgeving.
Zolang je bomen ziet, zit je goed.
De zeevaartschool is een hoog, nogal vierkantig gebouw. Dat een 200-tal meter van een batterij graansilo's (makkelijker te herkennen) ligt.
Ik denk niet er te geraken dinsdag, mocht het wel zo zijn, geef ik hier nog een seintje.