Za 10/04/2010 Zulte

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Steentje
Mountainbiker

Post by Steentje »

Het parcours ligt er droog bij en van de Leierenners die deze rit al gecontroleerd hebben, heb ik vernomen dat deze zeker de moeite waard is. Dus morgen massaal richting Zulte!
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

Was inderdaad veel beter parcour of vorige jaren.Wel kalm begin en kalm einde maar voor de rest =D> =D> .Veel privaatstroken .Twas in orde ,het weer ook.
pandasan
Mountainbiker

Post by pandasan »

deze morgen mtb rit gereden van 45km.mooi parcour,helemaal anders dan vorig jaar . =D> =D> .proficiat aan de organisatie.kom volgende keer zeker terug.wtc lovendegem
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Blij te lezen dat parcours meeviel, was verleden jaar wat op m'n honger blijven zitten, en daarom dit jaar maar es meegereden met de koersvelo, is eens iets anders ...
Voor het eerst dit jaar de 100 km overschreden, met het vooruitzicht van enkele 'marathons' zal dat ook wel niet slecht zijn zekers ???
Mss. volgend jaar weer de mtb, we zien wel, keer zeker terug, want de organisatie is hier wel heel goed =D>
wesley snipes
Mountainbiker

Post by wesley snipes »

Mooie rit gereden.
De eerste 10 km was geen vetten ,maar wat erna kwam was dik in orde.
Ons niet beklaagd naar Zulte afgekomen te zijn.
Toffe beklimmingen, mooie stukken privé, en zonneke in de rug.

tot de volgende
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

inderdaad schone tocht ! van het ene modderplasje tot bos , kerkwegeltjes, zandweggetjes!! mooi =D> houden zo
betonboerke
Mountainbiker

Zulte

Post by betonboerke »

Vandaag met Vader en Pimke , tochtje gereden, prachtig weetje , mooi tochtje,
gem.23.5 , kzie dat Pimke steeds sterker wordt, en durft al ne keer "kop" doen, veel "koersvelo's" gezien, weinig mtkers !! Mss volgend jaar toch beter met koersfiets??
pimke
Mountainbiker

Re: Zulte

Post by pimke »

betonboerke wrote:Vandaag met Vader en Pimke , tochtje gereden, prachtig weetje , mooi tochtje,
gem.23.5 , kzie dat Pimke steeds sterker wordt, en durft al ne keer "kop" doen, veel "koersvelo's" gezien, weinig mtkers !! Mss volgend jaar toch beter met koersfiets??
bedankt maatje ik vondt de rit nie veel soeps moest er geen wegrit zijn die dag zou daar niet veel zijn ik heb wel een leuke voormiddag had niet door de rit wel door het gezelschap groetjes
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ook in Zulte gereden vandaag.
Parcours was inderdaad mooi.
Er was een aanloop en een uitloop die wat veel road bevatte,maar hetgeen ertussen lag maakte alles goed.Heel wat privéstroken.
Houden zo!!! =D> =D>

Bevoorradingen,bepijlingen,.....dik in orde.

Der was veel volk in en rond de zaal,maar ja het was ook goed weer,hé.(Naar ik vernomen heb : +/- 4000 deelnemers)

90 km vandaag in de benen (Zulte ligt dichter dan ik dacht) waarvan 60 van de toertocht.
In de terugweg nog eens de "freins" toegetrokken bij de "Grote en kleine plateau" voor een leffe of 2....
Ik kan bij deze bevestigen : "They are still alive......"

Leuke namiddag gehad en morgen een beetje "aan het gat" hangen van de forumbende in Gondecourt.

Wat de rit van de gouverneur betreft : zeker volgend jaar terug.
3amigos
Mountainbiker

Post by 3amigos »

deze morgen naar Zulte afezakt,heb er geen spijt van een zeer goeie organisatie en mooie vtt rit prima bevoorading kortom een voorbeeld voor andere grote organisaties dit alles voor 5€ bedankt voor de mooie dag

marcassoubikers lovendegem
Post Reply