Cannondale Flash Team Edition / Q-Rings / 88+

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Post Reply
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

=D> nice fiets
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

foorlelijk, mor ver smaken, blablabla

trouwens een beetje veel heel erg kort door de bocht om endurorijders wannabe mtb'ers te noemen, nooit met nen enduro gereden, maar heeeeeeeel lang met een kart en ik kan u vergelijken dat na 1,5 uur in een kart minstens zo vermoeiend is dan 100km op de fiets, kan me duSS volledig inbeelden dat deftig enduro rijden dat zeker ook is

edith vraagt zich af chinees dit gaat blijven staan
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

volgens mij hangt het niet af van de fiets maar van de persoon die op de bike zit of die wannebe is of niet en trouwens iedereen begint toch ergens..... en aan de bike hoef je niet te oordelen iedere fiets kost geld!!
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

@Stalen Worm (Twin Power / Triple Power) : Steel is real zeker? Wel lastig om te verkopen heb ik gehoord :wink:

Hier staat trouwens ook nog een Honda Fireblade in de garage :P

Speciaal voor de brommer liefhebbers, good times @ Station Tienen :

Image

Anyway, 't is hier een forum over velo's :P 8) :drunk:
Capitol
Mountainbiker

Post by Capitol »

madskatingcow wrote:Enduro en quad rijders zijn wannabe mountainbikers die voor de gemakkelijke weg kiezen : aan de hendel draaien ipv te trappen. Da's mijn gedacht :lol: Vooral diegene die je tijdens het mountainbiken tegenkomt in tegengestelde richting en bij het kruisen nog is speciaal extra gas geven als ze door de plassen rijden. Dat zijn de echte!
Al ooit met een quad gereden? :-? Daar heb je evenveel conditie voor nodig dan om met de MTB te rijden zulle. Er zitten altijd van die gasten bij die niet graag aan de kant gaan, maar die zijn er met de MTB, koersfiets, auto enz ook hé.
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Ik had dat hier weer niet moeten zeggen dat een topmerfkiets zoveel kost dan een KTM.Het wordt hier een motorforum en daar gaat het helemaal niet om.
Ik ben nog altijd een hevige bewonderaar van mooi materiaal maar kan niet goed begrijpen hoe ze aan die hoge kost komen en daar ging het om.
Mooi materiaal blijft nu eenmaal een drang voor iedereen en dit is niet alleen in het mountainbike wereldje maar ook in andere sporten.Dus als we het ons kunnen permiteren waarom niet?
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

awel wommer ik vind da wel ne fermen klasbak maar ja, wij zijn van atom hé :P

Hey Kevin, schoon machien man. Hoe bevallen die xx remmen?
jokkestoemp
Mountainbiker

Post by jokkestoemp »

prachtige bike =P~
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

s-biker gert wrote:Hoe bevallen die xx remmen?
Prima tot nog toe. Ik heb de originele gesinterde remblokken vervangen door SwissStop pads. Die hebben iets meer remkracht, zijn nog beter te doseren en maken minder lawaai in natte omstandigheden.

De remmen voelen wel iets minder krachtig aan dan mijn vorige Marta SL's, maar vanwege de irritante vibraties vielen ze uit de boot. Kan natuurlijk ook met de kleinere remhendel te maken hebben, waardoor je een kleinere hefboom hebt en wat meer handkracht moet uitoefenen.

Ik ben er in elk geval zeer tevreden van. Met de Matchmaker X klemmen ziet de cockpit er zeer verzorgd / opgeruimd uit.
Bobbie
Mountainbiker

Post by Bobbie »

Mooi machien! :wink:
Post Reply