Za 10/04/2010 Zulte

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pimke
Mountainbiker

Post by pimke »

welk uur zou jij vertrekken ik zou misschien ook de 60 km rijden als we op tijd kunnen vertrekken groetjes en tot later betonboerke
Steentje
Mountainbiker

Re: Za 10/04/2010 Zulte

Post by Steentje »

maltje wrote:
maltje wrote:
Steentje wrote: * Slechts 5 euro inschrijvingsgeld
#-o #-o #-o
Een publieke verontschuldiging is hier op zijn plaats.
Ik had niet gezien dat het voor het goede doel was.
Mea Culpa.
:oops:

Ik woon in Brasschaat,wat wel een eindje rijden is.
Is het een heuvelachtige rit?Ik heb dringend wat hellingen nodig.
Zonder anti reklame te maken:Waarom deze rit en niet die van Deinze?Dat is iets dichterbij voor mij.

mvg
Die verontschuldiging hoeft niet hoor! Bij ritten voor wielertoeristen ligt het inschrijvingsgeld doorgaans iets hoger dan bij MTB-tochten. Onze 5 EUR is dus heel schappelijk voor wielertoeristen, maar misschien toch wat prijzig voor mountainbikers. Maar een organisatie van ruim 3.000 deelnemers kost ook centen (affiches, flyers, bevoorradingen, enzovoort).

Maar voor 5 EUR heb je wel een gratis bewaakte fietsparking, alle consumpties aan 1 EUR (ook de Grimbergen!), verzorgde bevoorradingen en je steunt bovendien een goed doel (vorig jaar 6.200 EUR voor het goede doel!). En zij die zich vooraf ingeschreven hebben, krijgen nog een gratis paar koerskousen.
betonboerke
Mountainbiker

Post by betonboerke »

pimke wrote:welk uur zou jij vertrekken ik zou misschien ook de 60 km rijden als we op tijd kunnen vertrekken groetjes en tot later betonboerke
laat me maar weten hoe laat !!!
pimke
Mountainbiker

Post by pimke »

betonboerke wrote:
pimke wrote:welk uur zou jij vertrekken ik zou misschien ook de 60 km rijden als we op tijd kunnen vertrekken groetjes en tot later betonboerke
laat me maar weten hoe laat !!!
7.30 bij vader groetjes
Steentje
Mountainbiker

Post by Steentje »

De weersvoorspellingen zijn veelbelovend: zaterdag zal het prachtig fietsweer worden. De voorbereiding loopt ten einde en de Leierenners kunnen aan hun eindsprint beginnen. Zowel voor mountainbikers, wielertoeristen, als voor families kunnen we een prachtig parcours voorschotelen. We hebben 41 vaten Grimbergen besteld en samen met de gouverneur en het goede doel we hopen morgen opnieuw ruim 3.000 deelnemers in Zulte te mogen verwelkomen.

Tot morgen!

De organisatie
Ralphke
Mountainbiker

Post by Ralphke »

denk dat wij rond 8u30-8u45 gaan vertrekken en denk ook dat het de 60km wordt. (als ik mijn schoonbroer kan overtuigen)

greets
barty
Mountainbiker

Post by barty »

dark dingo wrote:
barty wrote:Zaterdagnamiddag ook aan de start rond 13u met enkele collega's Anglo Boys, voor deze rit op eigen bodem(het juiste aantal??? #-o #-o dat is en blijft een raadsel)
In de voormiddag misschien toch even de sfeer opsnuiven op één van de wegritten kwestie van toch een beetje km's in de benen te hebben hé, want het is de laatste weken gene vetten geweest.

En na afloop Grimbergen aan 1€...tja dat is de kat bij de melk zetten hé :drunk: :bounce:

Veel succes aan de organisatoren!!
zou je nie beter da drinken?? :lol: :wink:
Dag Dingo, lang gezien dat ik u geleden heb ( of zo iets ...)

Aangezien ik elke dag inzet met een frisse kop melk , heb ik van onze poes (rarara...)de toelating gekregen om zo nu en dan iets sterkers naar binnen te werken.
En aangezien de organisatoren 41 vaten besteld hebben , zie ik me toch wel genoodzaakt om het goede doel stevig te sponsoren ( de vlag dekt de lading hé, burps)
Veel plezier en wie weet lopen we mekaar tegen het lijf (ge zult wel stevig op uw benen moeten staan zulle want ben een gewichtscategorie gestegen denk ik #-o #-o )
ndcbiker
Mountainbiker

Post by ndcbiker »

wat mogen we zoal verwachten voor de grote vtt toer..Bossen ,single tracks,klimmen,afdalen,welke streek gaat de toer??graag wat info :P
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Hoe ligt het parcours er bij? Voornamelijk droog of toch nog wat modderpoeltjes?
Kwestie dat ik vooraf weet welke schoenen ik kan aandoen :wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

uncle sam wrote:Hoe ligt het parcours er bij? Voornamelijk droog of toch nog wat modderpoeltjes?
Kwestie dat ik vooraf weet welke schoenen ik kan aandoen :wink:
Uncle,ik woon wel niet in Zulte,maar hier in de streek ligt het best wel droog,zulle.

Doe maar u "mooiste schoentjes" aan.
Buiten wa stof zullen ze niet vuil zijn.

Dendezen komt morgennamiddag ook de 60 bollen en met het goede weer dat ze beloven wordt dat dus plus een ritje heen en terug.

Dat zal zo goed als een "century" worden (=100 km) :bounce:
Post Reply