Heb net email gehad van de organisatie dat ik deze mail mocht negeren. En inschrijvingen zijn dus niet vol, maar wel afgelopen ondertussen.G-love wrote:Ik heb idd ook zo'n mail gekregen. Hoe zit dat dan voor het O2 bikers klassement? Als ik de chrono niet kan rijden, dan doe ik geen verplaatsing van 2,5u enkele rit. Ik heb betaald voor de chrono, maar als die vol zit krijg ik dan mijn geld terug? Een beetje meer duidelijkheid van de organisatie zou welkom zijn....Jeanke6 wrote:Net een mail gekregen van de organisatie:
Votre inscription dans la liste d'attende de la course "70KM" a bien été prise en compte!
Dès qu'une place se libérera, vous en serez averti par email et aurez alors 48h pour confirmer votre inscription.
En vous remerciant,
Le comité organisateur
En heb eergisteren ingeschreven en betaald. Als ik deze mail goed begrijp zit de race dus vol! Nog iemand zo'n bizarre mail gekregen? Op de website staat er niks van volzet...
raid-vtt-olne 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Iedereen is toch vrij om te rijden. Alleen achteraf niet klagen dat er constant chronorijders voorbij reden, dat weet je vooraf.Kraura wrote:Ik zou graag met 2 collega's de 35 gaan rijden en zo vroeg mogelijk starten, dus om 08.30.. Is dit nu wel zo verstandig met al die chrono-rijders?! We hebben geen zin om na 10.00 uur te starten want willen de koers van begin tot einde op tv zien.
En opzij gaan als er iemand in u wiel rijdt he, iedereen gelukkig dan. Grtz en have fun!
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Omgeving Luik is er volgens mij wel wat meer regen gevallen de laatste dagen dan centrum België.Jeanke6 wrote:Info: 70km met redelijk wat op en af. Geen extreme modder zoals het weer er nu uit ziet.Gertje666 wrote:iemand met wat meer info?Kwestie van bande keuze's en een nederlandstalige site of link?
Dus RoRo + RaRa of RaRa + RaRa is zeker voldoende. Ik doe het met 2x Saguaro...
Ik ben dat gewoon hoor dat iedereen me voorbij steekt:-) en ga altijd opzij waar het veilig kan. Goed als ge 3 breej mannen met een blauw regenfrakske ziet, dan zijn wij da :DJeanke6 wrote:Iedereen is toch vrij om te rijden. Alleen achteraf niet klagen dat er constant chronorijders voorbij reden, dat weet je vooraf.Kraura wrote:Ik zou graag met 2 collega's de 35 gaan rijden en zo vroeg mogelijk starten, dus om 08.30.. Is dit nu wel zo verstandig met al die chrono-rijders?! We hebben geen zin om na 10.00 uur te starten want willen de koers van begin tot einde op tv zien.
En opzij gaan als er iemand in u wiel rijdt he, iedereen gelukkig dan. Grtz en have fun!
Toch nietDr.Gonzo wrote:Omgeving Luik is er volgens mij wel wat meer regen gevallen de laatste dagen dan centrum België.Jeanke6 wrote:Info: 70km met redelijk wat op en af. Geen extreme modder zoals het weer er nu uit ziet.Gertje666 wrote:iemand met wat meer info?Kwestie van bande keuze's en een nederlandstalige site of link?
Dus RoRo + RaRa of RaRa + RaRa is zeker voldoende. Ik doe het met 2x Saguaro...
http://www.mbnbe.mbonline.be/waarneming ... id=63&lg=2
Ons landje blijft bestaan uit tal van microklimaten.
Regio Olne tot Spa hebben redelijke papieren qua neerslag.
Luister:
Vorig jaar was denk ik een van de droogste edities, heel weinig regen gevallen in de weken ervoor en toen lagen er sommige stukken er toch nog redelijk vet bij (bij Banneux).
Dit jaar heeft het behoorlijk geregend en is het ook behoorlijk modderig. Nu regent het hier sinds gisteravond. Ondanks dat ze droog weer voorspellen voor de komende dagen, kun je er zeker van zijn dat sommige stukken er gewoon weer vet bijliggen en ik denk vetter dan vorig jaar, dus een all round band is altijd beter.
Vorig jaar was denk ik een van de droogste edities, heel weinig regen gevallen in de weken ervoor en toen lagen er sommige stukken er toch nog redelijk vet bij (bij Banneux).
Dit jaar heeft het behoorlijk geregend en is het ook behoorlijk modderig. Nu regent het hier sinds gisteravond. Ondanks dat ze droog weer voorspellen voor de komende dagen, kun je er zeker van zijn dat sommige stukken er gewoon weer vet bijliggen en ik denk vetter dan vorig jaar, dus een all round band is altijd beter.
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
offtopic : er stond een Julie in O2bikers bij het dossier 29ers, was jij dit?julie wrote:Luister:
yesDr.Gonzo wrote:offtopic : er stond een Julie in O2bikers bij het dossier 29ers, was jij dit?julie wrote:Luister:
- Ruben S.
- Mountainbiker
julie wrote:yesDr.Gonzo wrote:offtopic : er stond een Julie in O2bikers bij het dossier 29ers, was jij dit?julie wrote:Luister:
Ola, ne celebrity op't forum!