zou je nie beter da drinken??barty wrote:Zaterdagnamiddag ook aan de start rond 13u met enkele collega's Anglo Boys, voor deze rit op eigen bodem(het juiste aantal???![]()
dat is en blijft een raadsel)
In de voormiddag misschien toch even de sfeer opsnuiven op één van de wegritten kwestie van toch een beetje km's in de benen te hebben hé, want het is de laatste weken gene vetten geweest.
En na afloop Grimbergen aan 1€...tja dat is de kat bij de melk zetten hé![]()
![]()
Veel succes aan de organisatoren!!
Za 10/04/2010 Zulte
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
-
old walker
- Mountainbiker
Post by old walker »
Ik weet het nog niet hier rijden of Astene Deinze moet nog overleggen met de zoon we zullen zien 
- granvillexc
- Mountainbiker
Re: Za 10/04/2010 Zulte
Een publieke verontschuldiging is hier op zijn plaats.maltje wrote:Steentje wrote: * Slechts 5 euro inschrijvingsgeld![]()
![]()
Ik had niet gezien dat het voor het goede doel was.
Mea Culpa.
Ik woon in Brasschaat,wat wel een eindje rijden is.
Is het een heuvelachtige rit?Ik heb dringend wat hellingen nodig.
Zonder anti reklame te maken:Waarom deze rit en niet die van Deinze?Dat is iets dichterbij voor mij.
mvg
- betonboerke
- Mountainbiker
Post by betonboerke »
Ben nu toch van plan om den dezen te rijden maar dan wel de 60km , hoe laat denken jullie te vertrekken ???old walker wrote:Ik weet het nog niet hier rijden of Astene Deinze moet nog overleggen met de zoon we zullen zien