Misschien houden ze dan toch rekening met de opgegeven tijd
vulkan eiffel marathon 2004
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
Jokke
- Mountainbiker
- Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
W-Cup en andere rommel
Mannen,
Heeft er iemand het reglement al eens fatsoenlijk gelezen ??
"Nature protection
Handing over of food and drinks is only allowed at the specially marked places along the course. Throwing away rubbish at any place other than those specially marked as refreshment points will lead to disqualification."
En nu maar hopen dat ze dat ook effectief toepassen.

Heeft er iemand het reglement al eens fatsoenlijk gelezen ??
"Nature protection
Handing over of food and drinks is only allowed at the specially marked places along the course. Throwing away rubbish at any place other than those specially marked as refreshment points will lead to disqualification."
En nu maar hopen dat ze dat ook effectief toepassen.
Da's het voordeel van deze marathon je kan na de eerste ronde beslissen wat je doet :) . heb vorig jaar na de eerste ronde moeten stoppen met krampenQube wrote:Ikke nr. 513. m'n eerste marathon, blijkbaar direct een straffe gekozen#-o. Tis trouwens 1 van m'n eerste ritten +100km (om nog maar te zwijgen van de hm's). M'n doel is hem uit te rijden, of ik binnen de tijd zal zitten...
![]()
Mijn beide Banden zijn wel ver op het einde nu (zie hier voor het probleem http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... ght=#86877)
Dus, welke banden (rond de 1.9/2.0) raden jullie me aan voor de Vulkanbike en ander ardennenwerk
.
Bedankt é
Dus, welke banden (rond de 1.9/2.0) raden jullie me aan voor de Vulkanbike en ander ardennenwerk
Bedankt é