Daar ben ik ook wel voor te vindens-biker gert wrote:Gewoon rustig genieten van de rit (voor zover dit mogelijk zal zijnMaC'Red wrote:en wat noemt gij rustig Gertje ??s-biker gert wrote:Als er hier een rustig treintje moest zijn voor de 125 wil ik gerust meetuffen
MaC'Red) en van de omgeving en geene koers rijden
3de Herdermarathon - 22/05/10 - Maarkedal
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- den Bart
- Mountainbiker
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
En ikke ga me er ook aanhangen !!! Laat het ons beschouwen als een uitdaging.den Bart wrote:Daar ben ik ook wel voor te vindens-biker gert wrote:Gewoon rustig genieten van de rit (voor zover dit mogelijk zal zijnMaC'Red wrote: en wat noemt gij rustig Gertje ??
MaC'Red) en van de omgeving en geene koers rijden
- MaC'Red
- Mountainbiker
hmm dat gaat weer een tof dagske wordenvivkemobiel wrote:En ikke ga me er ook aanhangen !!! Laat het ons beschouwen als een uitdaging.den Bart wrote:Daar ben ik ook wel voor te vindens-biker gert wrote: Gewoon rustig genieten van de rit (voor zover dit mogelijk zal zijn) en van de omgeving en geene koers rijden
MaC'Red
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Bij gebrek aan TT op zaterdag 17/04,heb ik de Peter v. Peteghem gereden,en toevallig passeerden we bij parcoursbouwer Johan!
Ben even gestopt voor wat info en een cola-drankje(bedankt johan)!
De lus Oudenaarde valt idd.weg en in de plaats komt er een mooi???,maar denk eerder een zéééér mooi stuk bij over de taalgrens!
Dus nog wat verder dan het "heksenpad",en voor wie ooit de koninginnen-rit van Ronse meereed weet wat er ons daar te wachten staat!
Daar liggen nog bossen om duimen en vingers van af te likken,waar er bijna nog geen andere organisaties,gebruiksrecht voor gekregen hebben!!!
En de bossen lagen nu al in ferfekte staat i.v.m.de staat van de ondergrond

Ben even gestopt voor wat info en een cola-drankje(bedankt johan)!
De lus Oudenaarde valt idd.weg en in de plaats komt er een mooi???,maar denk eerder een zéééér mooi stuk bij over de taalgrens!
Dus nog wat verder dan het "heksenpad",en voor wie ooit de koninginnen-rit van Ronse meereed weet wat er ons daar te wachten staat!
Daar liggen nog bossen om duimen en vingers van af te likken,waar er bijna nog geen andere organisaties,gebruiksrecht voor gekregen hebben!!!
En de bossen lagen nu al in ferfekte staat i.v.m.de staat van de ondergrond
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
het begint te jeuken
ga proberen een aantal mannen van de club zover te krijgen mee naar hier af te zakken voor de 60 km
zal dan ineens een test zijn voor de houffa marathon
ga proberen een aantal mannen van de club zover te krijgen mee naar hier af te zakken voor de 60 km
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
60??? Je krijgt 1x per jaar de kans om in deze streek een tocht te rijden waar alle mooie stukjes in voor komen. Puur mtb..devil biker wrote:het begint te jeuken![]()
ga proberen een aantal mannen van de club zover te krijgen mee naar hier af te zakken voor de 60 km![]()
als je van plan bent om ardennenmarathons te rijden, raad ik u aan hier minimum de 100 te rijden.. Deze is zo mooi dat het zonde is om maar 60km te rijden.
Vorig jaar aangekomen, met een immens dubbel gevoel..
-Oef, 't was lastig, we gaan 1 drinken
-Jammer, zo mooi en al gedaan
Ik wil ook wel mee om de volledige afstand af te malen.vivkemobiel wrote:En ikke ga me er ook aanhangen !!! Laat het ons beschouwen als een uitdaging.den Bart wrote:Daar ben ik ook wel voor te vindens-biker gert wrote: Gewoon rustig genieten van de rit (voor zover dit mogelijk zal zijn) en van de omgeving en geene koers rijden
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
mja heb zelfs nog nooit in de ardenne gereden en de vlaamse ardenne zeker niet (allen in sankt wendel)prideandglory1891 wrote:60??? Je krijgt 1x per jaar de kans om in deze streek een tocht te rijden waar alle mooie stukjes in voor komen. Puur mtb..devil biker wrote:het begint te jeuken![]()
ga proberen een aantal mannen van de club zover te krijgen mee naar hier af te zakken voor de 60 km![]()
als je van plan bent om ardennenmarathons te rijden, raad ik u aan hier minimum de 100 te rijden.. Deze is zo mooi dat het zonde is om maar 60km te rijden.
Vorig jaar aangekomen, met een immens dubbel gevoel..
-Oef, 't was lastig, we gaan 1 drinken
-Jammer, zo mooi en al gedaan
Als ik de hm zie op 60 km is een dikke 1200 en dat is al pittig, de hoeffa marathon telt er een dikke 1300 op 52 km (ook pittig dus)
Moet ook eerst iemand van de club zover krijgen met mij naar hier af te zakken (heb zelf geen rijbeweis en ben van turnhout).
De hm die ik nu in de benen ga krijgen is vooral in vl brabant en zal er nog veel in de benen moeten krijgen