Ik ben ook van de partij, misschien afspreken met forumtreintje.den Bart wrote:ik kom ook af voor de 80 of de 100km, we zien er nu al naar uit.
3de Herdermarathon - 22/05/10 - Maarkedal
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
- den Bart
- Mountainbiker
ni mee inzitten, 't zal zeker al geen TGV zijnslijkcrosserke wrote:Er zal ongetwijfeld een mooi treintje aan de start staanvivkemobiel wrote:Ik ben ook van de partij, misschien afspreken met forumtreintje.den Bart wrote:ik kom ook af voor de 80 of de 100km, we zien er nu al naar uit.![]()
Kzal er ook bij zijn, maar dan wel als "rode"wagon
we zullen inderdaad wel een forumtreintje opzetten, da rijdt gemakkelijker...
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Als er hier een rustig treintje moest zijn voor de 125 wil ik gerust meetuffen 
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Ikke ga, als de weersgoden goedgezind zijn en de modder achterwege blijft, starten voor de 125 km; en als ik in topconditie ben zelfs proberen de lus van 10 km erbij te nemen. Een echte uitdaging !!!!!s-biker gert wrote:Als er hier een rustig treintje moest zijn voor de 125 wil ik gerust meetuffen
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Gewoon rustig genieten van de rit (voor zover dit mogelijk zal zijnMaC'Red wrote:en wat noemt gij rustig Gertje ??s-biker gert wrote:Als er hier een rustig treintje moest zijn voor de 125 wil ik gerust meetuffen
MaC'Red
- MaC'Red
- Mountainbiker
zei hij die op het gemakje de 260 km van de RVV heeft geredens-biker gert wrote:Gewoon rustig genieten van de rit (voor zover dit mogelijk zal zijnMaC'Red wrote:en wat noemt gij rustig Gertje ??s-biker gert wrote:Als er hier een rustig treintje moest zijn voor de 125 wil ik gerust meetuffen
MaC'Red) en van de omgeving en geene koers rijden
MaC'Red
- J.E.
- Mountainbiker
Ik wil wel meebollen anders.s-biker gert wrote:Gewoon rustig genieten van de rit (voor zover dit mogelijk zal zijnMaC'Red wrote:en wat noemt gij rustig Gertje ??s-biker gert wrote:Als er hier een rustig treintje moest zijn voor de 125 wil ik gerust meetuffen
MaC'Red) en van de omgeving en geene koers rijden