Gestart voor de lange afstand ,leuk tocht met soms leuke klimmetjes
Helaas de collega slecht benen dat na 3/4 de 45kms gevolgd hebben om zo op een een goeie 50km uit te komen
goeie tocht ,spijtig dak hem niet helemaal gedaan heb
Zo 04/04/2010 Bertem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- bRuCe AlMiGhTy
- Mountainbiker
Post by bRuCe AlMiGhTy »
Heb ook de 66km komen rijden. Flink door proberen te rijden waardoor ik redelijk kapot zat. Laatste lusje afgesneden
en uiteindelijk toch 61km gereden.
Parcours was zwaar, maar leuk. Vooral die stukken naast de autostrade. Die vond ik net t leukst! Enkel voor dat schuine stuk bergop moeten afstappen.
Bandenkeuze is balangrijk. Dat is hier nog maar eens gebleken... Hoeveel mensen ik zag schuiven of stappen waar toch gereden kon worden.
Volgend jaar zeker terug!
Hopelijk dan wel een grotere afspuitstand...
Parcours was zwaar, maar leuk. Vooral die stukken naast de autostrade. Die vond ik net t leukst! Enkel voor dat schuine stuk bergop moeten afstappen.
Bandenkeuze is balangrijk. Dat is hier nog maar eens gebleken... Hoeveel mensen ik zag schuiven of stappen waar toch gereden kon worden.
Volgend jaar zeker terug!
Hopelijk dan wel een grotere afspuitstand...
- DodgeW200
- Mountainbiker
Valt nog mee. Je ziet het kleur nog.butters wrote:Nog nooit zo een modder gezien, maar 't was wel eens leuk. De fiets zag er lief uit:
http://i42.tinypic.com/s1ko74.jpg
Hier in deze streek kan het nog erger.
Van de organisatie:
Beste MTB'ers,
Voor onze 10de editie hebben de weergoden het spijtig genoeg laten afweten. Desondanks telden we +/- 700 moedige deelnemers die het aangedurfd hebben en hopelijk toch genoten hebben van een leuk parcours.
Alvast bedankt voor jullie komst en hopelijk tot volgend jaar!
Beste MTB'ers,
Voor onze 10de editie hebben de weergoden het spijtig genoeg laten afweten. Desondanks telden we +/- 700 moedige deelnemers die het aangedurfd hebben en hopelijk toch genoten hebben van een leuk parcours.
Alvast bedankt voor jullie komst en hopelijk tot volgend jaar!