Super rit mannen! Heb mij kostelijk geamuseerd en die dat niet gedaan hebben, weten dat er nog wat werk aan de winkel is.
Ben zeer verheugd dat de groep schoon is kunnen samenblijven, met een pluim voor de Berkenrijders (dat ze het tempo hebben kunnen volgen!)
Deze rit word in de nabije toekomst nog wel een paar MAAL georganiseerd op een windstille dag.
Last edited by Jolyrodger on Mon 05 Apr 2010 18:04, edited 1 time in total.
Kan Roger alleen maar bijtreden. Supertocht met alles erop en eraan. Bij deze ook ene mercie voor Roger voor de deskundige hulp bij het opheffen (letterlijk en figuurlijk) van de krampen in m'n been. Daarna is m'n pijp langzaam maar zeker uitgegaan om te sterven op de parking. Amen.
Héél toffe voormiddag gehad met een heel leuke groep.
De groep bleef idd mooi samen wat toch niet altijd makkelijk is met 15 man op zo'n technisch parcours
Bedankt he mannen, dit is zeker nog eens voor herhaling vatbaar.
Idd het eerste gedeelte was ook mooi, heb toen door de nog wat conditionele achterstand van tom maar 2maal het eerste gedeelte gedaan, ook goed voor een 30tal km en ook redelijk pittig. Vond het wel jammer dat ik niet het hele parcour heb kunnen doen, maar anderzijds was het ook wel leuk dat Tom eindelijk zijn fiets weer onder de arm genomen heeft, als hij nu een paar weken meekomt, dan beent hij ons wel bij hoor. vond den apres ook leuk en hoop inderdaad dat we hier nog eens terug komen maar dan voor heel het parcour. Ale tot zondag in Spa.
En de meeste hebben toch wel eens goed kunnen lachen met mijn tuimeling int begin, maar was toch niet de enigste (he Jef) .
Idd het eerste gedeelte was ook mooi, heb toen door de nog wat conditionele achterstand van tom maar 2maal het eerste gedeelte gedaan, ook goed voor een 30tal km en ook redelijk pittig. Vond het wel jammer dat ik niet het hele parcour heb kunnen doen, maar anderzijds was het ook wel leuk dat Tom eindelijk zijn fiets weer onder de arm genomen heeft, als hij nu een paar weken meekomt, dan beent hij ons wel bij hoor. vond den apres ook leuk en hoop inderdaad dat we hier nog eens terug komen maar dan voor heel het parcour. Ale tot zondag in Spa.
En de meeste hebben toch wel eens goed kunnen lachen met mijn tuimeling int begin, maar was toch niet de enigste (he Jef) .
EN MET UW LOGO!!! ZAAGBLAD
Grapje Davy... Was een schoon tochtje! Goed geamuseerd!
Tom zal na een paar weken wel terug in conditie zijn hé!
Inderdaad, een prachtige tocht vandaag. Zo heb ik ze het liefst.
Op volgende URL zie je meer uitleg over deze route. Het is de site van de MTB club die de route onderhoudt. http://www.mtbclub-discovery.com/vasteroute/
Ja hoor, geweldig geslaagd alweer
Blijft toch een van mn favorieten daar in de Lage Landen, fijne groep (dat de Berkenrijders toffe peren waren wisten we al langer)
En er zit een serieuze verbetering in qua snelheid, vorig jaar reden we met de groep dit toerke aan 15 km/u gemiddeld, dit jaar al aan 16.7
(Alleen oppassen dat we volgende keer niet echt over die 'capeau' van dien auto vliegen, pfjoew! daar hadden we effekes chance)
Met dank aan pater Gerardus voor het bier.
Een groepsfoto (van de bikers die boven geraakt zijn )