Ik heb er één verdiend (meer of 23 gem.)maar uit respect voor de organisatie heb ik de leopard er één gegeven. Een goede organisatiespiermassa wrote:
ps heeft er iemand een pint verdiend
Ma 05/04/2010 Zillebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- de fretter
- Mountainbiker
Post by de fretter »
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Ik heb gisteren ook de toer van de 50 km gereden.
Na 2 km was het al zover. Men had ons ingelicht over loslopende perebomen. En inderdaad. In de boomgaard , na een kort draaike, werd ik bij mijn mouw getrokken ,waarschijnlijk door zo'n overjaarse pereboom'. Mijn voorwiel onderuit en ik synchroon met de fiets mij in de modder gesmeten. Na 2 km !! Mijn vertrouwen was de volgende 10 km zoek
Dan mijn wagonnetje aangesloten bij 2 steenbakkers met hun compaan (Jemp?) voor 3/4 van de rit.
Ik zag al uit naar de doortocht op het motocrossparcours van Komen.
-Met een man of 15 starten
-Kopstart nemen en als een zot ervandoor
-Whippen op de eerste springbult
-Een Nac-Nac op de volgende springer
-Het rechte stuk volle gas maar nog steeds op mijn middenblad
-De kombocht hoog nemen en daardoor wat stof (?) achterlaten voor de achtervolgers
-De tafelberg nemen met mijne TREK flat in 1 tijd volledig d'rover.
Mmmmm, tga voor volgende keer zijn peis ik.
Zillebeke was een toffe rit. Zwaar door de modder en de soms strakke wind. Voor herhaling vatbaar ( Mét doortocht van het crossparcours de volgende keer
)
Na 2 km was het al zover. Men had ons ingelicht over loslopende perebomen. En inderdaad. In de boomgaard , na een kort draaike, werd ik bij mijn mouw getrokken ,waarschijnlijk door zo'n overjaarse pereboom'. Mijn voorwiel onderuit en ik synchroon met de fiets mij in de modder gesmeten. Na 2 km !! Mijn vertrouwen was de volgende 10 km zoek
Dan mijn wagonnetje aangesloten bij 2 steenbakkers met hun compaan (Jemp?) voor 3/4 van de rit.
-De kombocht hoog nemen en daardoor wat stof (?) achterlaten voor de achtervolgers
Mmmmm, tga voor volgende keer zijn peis ik.
Zillebeke was een toffe rit. Zwaar door de modder en de soms strakke wind. Voor herhaling vatbaar ( Mét doortocht van het crossparcours de volgende keer
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
met een tenue'ke van "construct glas"?filiep72 wrote:Ik heb gisteren ook de toer van de 50 km gereden.
Na 2 km was het al zover. Men had ons ingelicht over loslopende perebomen. En inderdaad. In de boomgaard , na een kort draaike, werd ik bij mijn mouw getrokken ,waarschijnlijk door zo'n overjaarse pereboom'. Mijn voorwiel onderuit en ik synchroon met de fiets mij in de modder gesmeten. Na 2 km !! Mijn vertrouwen was de volgende 10 km zoek![]()
Mmmmm, tga voor volgende keer zijn peis ik.![]()
Zillebeke was een toffe rit. Zwaar door de modder en de soms strakke wind. Voor herhaling vatbaar ( Mét doortocht van het crossparcours de volgende keer)
greetings...
dingo
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Aha . Nen platten band. Voor een keer dat ik kop wilde trekken en ge kon niet volgendark dingo wrote:met een tenue'ke van "construct glas"?filiep72 wrote:Ik heb gisteren ook de toer van de 50 km gereden.
Na 2 km was het al zover. Men had ons ingelicht over loslopende perebomen. En inderdaad. In de boomgaard , na een kort draaike, werd ik bij mijn mouw getrokken ,waarschijnlijk door zo'n overjaarse pereboom'. Mijn voorwiel onderuit en ik synchroon met de fiets mij in de modder gesmeten. Na 2 km !! Mijn vertrouwen was de volgende 10 km zoek![]()
Mmmmm, tga voor volgende keer zijn peis ik.![]()
Zillebeke was een toffe rit. Zwaar door de modder en de soms strakke wind. Voor herhaling vatbaar ( Mét doortocht van het crossparcours de volgende keer)
we hebben u moeten laten rijden want steenbakker steven2 had een lekkie
de ideale plaats om een band te vervangen en tevens uw metgezellen te tracteren op wat "seightseeing"is aan hill 60!!
![]()
![]()
dingo
Bedankt voor het gezelschap .
Tijdens de tocht van gisteren, zag ik op grondgebied geluveld (denk ik) een grijze wagen rondrijden die foto's nam van de passanten. Kan er mij iemand laten weten waar deze foto's te zien zijn op het web?? Pray
http://picasaweb.google.be/ivesgoudeseu ... rsvrienden#
op deze link kun je de foto's vinden
groeten timo
groeten timo
timo wrote:Tijdens de tocht van gisteren, zag ik op grondgebied geluveld (denk ik) een grijze wagen rondrijden die foto's nam van de passanten. Kan er mij iemand laten weten waar deze foto's te zien zijn op het web?? Pray
groeten timo
Thanks en tot volgend jaar!!!