Ma 05/04/2010 Zillebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de fretter
Mountainbiker

Post by de fretter »

spiermassa wrote:
ps heeft er iemand een pint verdiend :^o
Ik heb er één verdiend (meer of 23 gem.)maar uit respect voor de organisatie heb ik de leopard er één gegeven. Een goede organisatie =D> =D>
Braket
Mountainbiker

Post by Braket »

Mooie tocht gereden met al de gekende stroken (voor mij toch)
Bepijling was dik in orde
Bevoorradingen ook goed
Afspuitstand in orde met hoge druk, niet moeten wachten om 10u15 al terug van den grote tour
49km op mijn teller met een AVS van 22.5
Dedju juist niet genoeg voor een pint.
Erimy
Mountainbiker

Post by Erimy »

t'was dik in orde , de tocht afgegaspelt met broer Johan, na de startstrook ff geschrokken , maar de rest van het parcours was belange zo vuil niet meer en het viel het goed mee na de hevige regenval van het weekend , we komen zeker nog terug , altijd leuk fietsen in die streek
leopard
Mountainbiker

Post by leopard »

aan allen bedankt om te komen
Het was toch waar hé wat ik zij, een avs van 23 is niet zomaar te halen, alleen de supergetrainde konden dit waarmaken. =D>
Volgens jaar wat werken aan de minpuntjes, komt in orde, misschien beter zicht op de damesdouches :lol:
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Tijdens de tocht van gisteren, zag ik op grondgebied geluveld (denk ik) een grijze wagen rondrijden die foto's nam van de passanten. Kan er mij iemand laten weten waar deze foto's te zien zijn op het web?? [-o<
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Ik heb gisteren ook de toer van de 50 km gereden.
Na 2 km was het al zover. Men had ons ingelicht over loslopende perebomen. En inderdaad. In de boomgaard , na een kort draaike, werd ik bij mijn mouw getrokken ,waarschijnlijk door zo'n overjaarse pereboom'. Mijn voorwiel onderuit en ik synchroon met de fiets mij in de modder gesmeten. Na 2 km !! Mijn vertrouwen was de volgende 10 km zoek :-?
Dan mijn wagonnetje aangesloten bij 2 steenbakkers met hun compaan (Jemp?) voor 3/4 van de rit.

Ik zag al uit naar de doortocht op het motocrossparcours van Komen.
-Met een man of 15 starten
-Kopstart nemen en als een zot ervandoor
-Whippen op de eerste springbult
-Een Nac-Nac op de volgende springer
-Het rechte stuk volle gas maar nog steeds op mijn middenblad
-De kombocht hoog nemen en daardoor wat stof (?) achterlaten voor de achtervolgers
-De tafelberg nemen met mijne TREK flat in 1 tijd volledig d'rover.

Mmmmm, tga voor volgende keer zijn peis ik. :(

Zillebeke was een toffe rit. Zwaar door de modder en de soms strakke wind. Voor herhaling vatbaar ( Mét doortocht van het crossparcours de volgende keer :wink: )
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

filiep72 wrote:Ik heb gisteren ook de toer van de 50 km gereden.
Na 2 km was het al zover. Men had ons ingelicht over loslopende perebomen. En inderdaad. In de boomgaard , na een kort draaike, werd ik bij mijn mouw getrokken ,waarschijnlijk door zo'n overjaarse pereboom'. Mijn voorwiel onderuit en ik synchroon met de fiets mij in de modder gesmeten. Na 2 km !! Mijn vertrouwen was de volgende 10 km zoek :-?
Dan mijn wagonnetje aangesloten bij 2 steenbakkers met hun compaan (Jemp?) voor 3/4 van de rit.

-De kombocht hoog nemen en daardoor wat stof (?) achterlaten voor de achtervolgers

Zillebeke was een toffe rit. Zwaar door de modder en de soms strakke wind. Voor herhaling vatbaar ( Mét doortocht van het crossparcours de volgende keer :wink: )
met een tenue'ke van "construct glas"? :roll: we hebben u moeten laten rijden want steenbakker steven2 had een lekkie :wink: de ideale plaats om een band te vervangen en tevens uw metgezellen te tracteren op wat "seightseeing"is aan hill 60!! :lol: :wink: bedankt voor de organisatie mannen...voor mij was het in orde!!tuurlijk...bevooradingen beetje dicht bij elkaar maar dat is een futuliteit die volgend jaar kan opgelost worden!! :wink: de afspuit niet gebruikt,de reke was te lang...volgend jaar ben ik er terug!!
greetings...
dingo 8)
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

dark dingo wrote:
filiep72 wrote:Ik heb gisteren ook de toer van de 50 km gereden.

met een tenue'ke van "construct glas"? :roll: we hebben u moeten laten rijden want steenbakker steven2 had een lekkie :wink: de ideale plaats om een band te vervangen en tevens uw metgezellen te tracteren op wat "seightseeing"is aan hill 60!! :lol: :wink:
dingo 8)
Aha . Nen platten band. Voor een keer dat ik kop wilde trekken en ge kon niet volgen :bounce: :wink: ? Ik dacht al dat het niet aan mijn ontwikkelde snelheid lag :-?
Bedankt voor het gezelschap .
timo
Mountainbiker

Post by timo »

Tijdens de tocht van gisteren, zag ik op grondgebied geluveld (denk ik) een grijze wagen rondrijden die foto's nam van de passanten. Kan er mij iemand laten weten waar deze foto's te zien zijn op het web?? Pray

http://picasaweb.google.be/ivesgoudeseu ... rsvrienden#

op deze link kun je de foto's vinden

groeten timo
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

timo wrote:Tijdens de tocht van gisteren, zag ik op grondgebied geluveld (denk ik) een grijze wagen rondrijden die foto's nam van de passanten. Kan er mij iemand laten weten waar deze foto's te zien zijn op het web?? Pray

http://picasaweb.google.be/ivesgoudeseu ... rsvrienden#

op deze link kun je de foto's vinden

groeten timo

Thanks en tot volgend jaar!!! =D> =D> =D> =D>
Post Reply