24u van Westerlo 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- devil biker
- Mountainbiker
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
nee licentie is een vergunning om wedstrijden te rijdendevil biker wrote:is een licentie dat kaartje van de vwb hetzelfde ?
Die medische keuring vin ik zone zever. Papier bij de huisarts binnen smijten en de dag er op terug ingevult gaan halen. Dieje moet u der nog nie voor zien. Maar ja snap wel dat jullie jezelf willen indekken.
En het voorval van 2006 had hier ook niet mee kunnen verholpen worden.
Maar zou wel denken dat een licentie zou moeten volstaan.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
idd, bij mij is de kans wel als ik een telefoontje naar mijn huisdokter doe (die kent me al heel mijn leven) dat het dan binnen en buiten is zonder iet te moeten betalen.Sjoerie wrote:Da's dan 25€ inschrijving en 25€ consultatie bij m'n dokter?
Maar eigenlijk vind ik het zever, straks moet ge nog voor marathons en tt's een bewijs van gezondheidsverklaring voorleggen
Er zou eens iemand een attack moeten krijgen op de mtb (wat trouwens in het voetbal enz ook gebeurt).
Maar ik ben een jonge en gezonde gast die al mijn hele leven aan sport doe en al ettelijke medische keuringen heb gehad voor andere sporten (tai box) .
Ge zijt toch bij de vwb verzekerd voor ongevallen enz ?
Wat is er eigenlijk in 2006 gebeurd ?
Last edited by devil biker on Mon 05 Apr 2010 19:35, edited 1 time in total.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
beweisen gade da ni moeten doen, bewIJZen daarentegen!!devil biker wrote:beweis