Zo 04/04/2010 Bertem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

ook geweest en al bij al een mooie tt. Wel slechts de 47 gereden: modder en ikke zullen nooit goei vrienden worden. Wat betreft dieje modder; dat viel al bij al nog redelijk goe mee. Een 3-tal stroken waren er wel zwaar over. #-o alleen het vertrouwen in het dalen is er na de crash van vorige zomer (Tellin) nog altijd nie :oops:
Soit, dat het maar rap zomer wordt
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

vertrokken voor de 46, maar 'en route' beslist om de 66 te doen. Ja, we willen wat kilometers in de benen hebben hé.
Mooi parcour! Veel modder, maar ik vond het voldoende bereidbaar. Het maakte alles wat zwaarder. Het leek wel alsof ik 88 km had gereden. :lol:
Ik vond die wad origineel. Even twijfelen, en er toch voor gaan. De fotograaf had me overhaald: "het is maar wat beton hoor!" Gelukkig ben ik hier goed doorgekomen. In de daaropvolgende greppel ben ik dan even gestopt om enkele dames en kinderen helpen over te steken. Die waren op pad met gewone fietsen! Die zullen afgezien hebben.
Ik ben ze trouwens nog tegengekomen aan de afspuit. Ze zorgden ervoor dat de lijn verdubbelde en dat lag niet aan de afspuitstand hoor. [-X
tot volgend jaar! Hopelijk eens in een stralend zonnetje dan
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

Vooraleer de opmerkingen komen :P : ik heb aan de dames van de bevoorrading eest netjes 2 eurootjes extra betaald vooraleer ik begon te smullen
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

ik ben hier ook komen biken. heb 66km gereden en heb er eigenlijk geen spijd van dat ik deze afstand heb gereden. al was het met momente wel heel vettig zeker als je met versleten banden onderweg bent. maar ben elke helling opgeraakt behalve die lange vetige op (denk ik) 15 à 20km van het einde.

de orgenisatie vond ook heel goed. goed uitgepijld zeer goede bevoorading en de douches waren ook goed. lekker warm, al heb ik wel even moeten zoeken. maar uiteindelijk toch gevonden dit was helemaal achteraan rechts. daar moest je een grijze deur binnen gaan. en had ook de indruk dat er niet veel de douches hebben gevonden => niet veel slijk, en ik stond er de hele tijd alleen.

de fiets afspuitstand vond ik ook ondermaats. aan de afspuidstand stond ook nog Kristien Nele. BK kampioen XC 2009

Ief

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zondag 16 mei toertocht GEROS Rosselaar (Balen) aan cantine RH sportief jeugd
phille
Mountainbiker

Post by phille »

iedereen praat van 66, maar ik had er uiteindelijk 68 (niet dat ik klaag, meer voort zelfde geld is altijd goe :-)
wel een bedenking : men heeft de vettige stukken eruit gelaten ... ik denk niet dat er veel aan het parcours is gewijzigd, bv net voor de 2de break aan de kerk in Korbeek-Dijle, was dat nu echt nodig achter dat huis effe te gaan ploegen ? m.i. geraakt NIEMAND daar door ...
gestart om 8u en gemerkt dat de eerste 40km doenbaar waren (verrast eigenlijk ondanks het weer) maar eenmaal we terug aansloten met de 45 was het niet meer te doen, zwaar lopende stukken, enkel in den bosch kon je wat bollen en dan nog ... Vrij voldaan dus en de beentjes zijn wat moe
Wat deed da konijn daar in de kantine :-)
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

In Pellenberg was er Veel meer modder. En dat was toen ni te doen.
Daarom viel het hier nog mee.
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

Dat is waar dodge pellenberg was pas slijk rijden van de eerste tot de laatste km, hier in bertem viel dat nog heel goe mee er zijn passages in bertem waar je zeker nietdoor geraakt met dit weer, maar het was leuk op de 66 lekker rustig alle hellingen op eigen tempo naar boven rijden de afdalingen lagen er goed bij, dat stuk naast de autostrade was niet te doen maar wel fun, dat maakt het allemaal plezant, het is nog altijd met de mountainbike dat we rijden niet met nen baanfiets.

Ik wil hem nog wel is rijden in de zomer als alles er wat droger bij ligt, moet dan wel een snel ttke zijn.
mafrix
Mountainbiker

Post by mafrix »

Mooi tochtje.
Effe de 45 gereden en het was dik inorde.
De modder ging nog wel en da schuin stukje dikke feest !!
Er waren zelf fritten met stoofvlees in de cantine !
goed gedaan Bertem !
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

toch een pluimke =D> voor de organisatie , pech bij de tweede stop , op de 66 toch terug vertrokken maar helaas ,
xe hebben me netjes terug gebracht , dankjewel !!!
en k had nog wel zo n goei benen ,
het was nat soms vettig maar heel goed berijdbaar =D> :bounce:
that s mountainbiken he ..
jongens , echt bedankt!!!! en volgend jaar komen we terug met de hele ploeg
hope dat jullie het nog rond krijgen , sommigen vergeten dat zon organisatie niet vanzelf komt , see you next year

ps , t was helemaal niet te vergelijken met pellenberg ...da was pas stoempe !!! ni te doen #-o :wink:
Stino_89
Mountainbiker

Post by Stino_89 »

Zeer mooie tocht, ik heb zelf de 66 gereden en ik vond dat het overal goed te doen was.

Op deze link vind je enkele foto's getrokken door de organisatie

http://picasaweb.google.nl/112352225927 ... directlink#
Post Reply