In de zomer neem ik wel mijn camelback mee met water en een drinkbus met poeder(en dan zit ik constant te tutteren aan de camelback).
Energierepen zijn er bij mij vooral voor de zwaardere tochten .
Post by devil biker »
ad24 wrote:Ik ben momenteel aan het opbouwen van conditie.
Kheb meer dan 8j niet meer gereden enz... blessures hé![]()
Maar bon, nu GEEN conditie meer, hartslag steeds te hoog infeite maarja, proberen zoveel mogelijk deze in de groene zone te krijgen.
Nu zoek ik de PERFECTE drank voor mee te nemen, ik rijd momenteel 2x week ongeveer 45 a 60min. en zoek nu iets waarmee ik de goede hydratatie verkrijg met de nodige punch erin. Een opkikkerke tijdens de rit, geen repen ofzo!
We staan ook op dieet![]()
Na het rijden heb ik meestal wel niet het gevoel van "dood" te zitten, dus das al goed nieuws. Het is gewoon de bedoeling van een lichte boost te krijgen want na het de werkdag zitten we meestal al door onze energie...
IEMAND een idee?????![]()
iets eten op het werk en water in de bidonad24 wrote:Ik ben momenteel aan het opbouwen van conditie.
Kheb meer dan 8j niet meer gereden enz... blessures hé![]()
Maar bon, nu GEEN conditie meer, hartslag steeds te hoog infeite maarja, proberen zoveel mogelijk deze in de groene zone te krijgen.
Nu zoek ik de PERFECTE drank voor mee te nemen, ik rijd momenteel 2x week ongeveer 45 a 60min. en zoek nu iets waarmee ik de goede hydratatie verkrijg met de nodige punch erin. Een opkikkerke tijdens de rit, geen repen ofzo!
We staan ook op dieet![]()
Na het rijden heb ik meestal wel niet het gevoel van "dood" te zitten, dus das al goed nieuws. Het is gewoon de bedoeling van een lichte boost te krijgen want na het de werkdag zitten we meestal al door onze energie...
IEMAND een idee?????![]()