Ma 05/04/2010 Zillebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

ik logeer tijdens het weekend in de Palingbeekhoeve. Misschien deze tocht meepikken om het weekend af te sluiten. Ik zou aan de Palingbeek inpikken op het parcours en betalen in Zillebeke of aan de bevoorrading.
timo
Mountainbiker

Post by timo »

ik logeer tijdens het weekend in de Palingbeekhoeve. Misschien deze tocht meepikken om het weekend af te sluiten. Ik zou aan de Palingbeek inpikken op het parcours en betalen in Zillebeke of aan de bevoorrading.

het domein de palingbeek ligt op het laatst van onze toch je kun daar inpikken maar van daar ist echt geen 5km tot de aankomst/start

groeten timo
leopard
Mountainbiker

Post by leopard »

vandaag donderdag de kleine toer gereden samen met Ronny King.
Veel wind en goed doorgereden, kleine 20 avs, geen gemakkelijke tocht.
Parcours ligt er uitzonderlijk goed bij, de wind van de laatste dagen droogt alles op. :bounce: hier en daar afgewaaide takken op het parcours, opletten dus. [-o< o ja de kleine toer precies 36 km op de teller...tot maandag :bounce:
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

timo wrote:ik logeer tijdens het weekend in de Palingbeekhoeve. Misschien deze tocht meepikken om het weekend af te sluiten. Ik zou aan de Palingbeek inpikken op het parcours en betalen in Zillebeke of aan de bevoorrading.

het domein de palingbeek ligt op het laatst van onze toch je kun daar inpikken maar van daar ist echt geen 5km tot de aankomst/start

groeten timo
ok, thnx !
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Mij mag je daar ook verwachten , nog nooit in deze streek gereden =D>
Dizze
Mountainbiker

Post by Dizze »

zoals gebruikelijk zullen de Kodo'sz van de partij zijn. Even de benen spannen en dan bij pot en pint de Ronde navertellen ttz. vertellen hoe netjes en zonder veel poeha Cancelara Boonen kon opzij zetten.
the grandmaster
Mountainbiker

Post by the grandmaster »

CuBiker wrote:zoals gebruikelijk zullen de Kodo'sz van de partij zijn. Even de benen spannen en dan bij pot en pint de Ronde navertellen ttz. vertellen hoe netjes en zonder veel poeha Cancelara Boonen kon opzij zetten.
Kodo's al aan de paaseiers gezeten zekers?
Kom ook nakaarten over de ronde: en mijne tiercé gaat mij meer pinten opleveren. Boonen voor Gilbert en Volder.

Cancelara #-o Hoe gaat dien dikzak op de muur bovengeraken :wink:
maria cool
Mountainbiker

Post by maria cool »

Vandaag met mijn tractor in de streek gepasseerd,diverse pijlen zien hangen.Denk dat het een mooie bosrijke tocht gaat worden.
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Ik kom ook af morgen. Start voorzien rond 8 uur.
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

kdenk in huidige weersomstandigheden dit de beste keuze is ,tot morgen.
Post Reply