Bergpallieters komen zeker af naar Bertem, hopelijk blijven de buien de zaterdag een beetje beperkt maar ons amuseren gaan we zeker doen.
Zondag 9 mei eerste Bergpallieters mountainbike tocht !!! Afstanden 37 - 48 en 65 km (omgeving Buggenhout - Merchtem - Meise...) Mogelijkheid tot bbq en vanaf 14h00 gratis hindernissenparcours - death ride en klimmen
Zo 04/04/2010 Bertem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
na al de goede komentaar gelezen te hebben. heb ook wel veel goesting om hier te komen biken. maar de Tocht van Olmen is maar twe kilometer van huis. dus weet ik het nog niet goed. straks knoop door hakken.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zondag 16 mei toertocht GEROS Rosselaar (Balen) aan cantine RH sportief jeugd
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zondag 16 mei toertocht GEROS Rosselaar (Balen) aan cantine RH sportief jeugd
- bRuCe AlMiGhTy
- Mountainbiker
Post by bRuCe AlMiGhTy »
Vorig jaar de TT in Kortenberg gereden, deze was heel mooi. Deze TT is dus vergelijkbaar?
Toen wel heel veel slijk gehad daar na slechts enkele regenbuien. Dus hoe is de staat van het parcours nu met al die regen? Herinner mij daar nog één of andere veldweg die eerder op een beek leek...
Toen wel heel veel slijk gehad daar na slechts enkele regenbuien. Dus hoe is de staat van het parcours nu met al die regen? Herinner mij daar nog één of andere veldweg die eerder op een beek leek...
Ik ben juist de tocht gaan doen en het is zeker goed te doen want ze hebben de stukken die er niet zo goed bij lagen eruit gehaald,
ik ben van bertem dus ik kan jullie allemaal aanraden omdeze tocht te komen rijden want het is zeker de moeite waart ook al zou het weer niet zo goed zijn. En al is het weer morgen niet zo goed, we zijn toch alijd mtb'ers en geen wegcoureurs!
Stijn
ik ben van bertem dus ik kan jullie allemaal aanraden omdeze tocht te komen rijden want het is zeker de moeite waart ook al zou het weer niet zo goed zijn. En al is het weer morgen niet zo goed, we zijn toch alijd mtb'ers en geen wegcoureurs!
Stijn