Zo 04/04/2010 Bertem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Bergpallieters komen zeker af naar Bertem, hopelijk blijven de buien de zaterdag een beetje beperkt maar ons amuseren gaan we zeker doen.

Zondag 9 mei eerste Bergpallieters mountainbike tocht !!! Afstanden 37 - 48 en 65 km (omgeving Buggenhout - Merchtem - Meise...) Mogelijkheid tot bbq en vanaf 14h00 gratis hindernissenparcours - death ride en klimmen
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

Den deze komt met de fiets vanuit kortenberg, inschrijven en dan starten voor de volle 65km. Iets drinken (ne goeie bruine) en dan terug den Tomme over richting huiswaarts.
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

ik zal er ook staan ,weer of geen weer, en hopelijk nog een paar sasbikers uit humbeek

Graag nog een update van 't parcours morgen =D>

ni vergeten: 4 juli 14u: 4-urenrace voor teams of solo te Humbeek, org sasbikers met een echten trappisten aprés, meer info binnenkort op onze webside
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

na al de goede komentaar gelezen te hebben. heb ook wel veel goesting om hier te komen biken. maar de Tocht van Olmen is maar twe kilometer van huis. dus weet ik het nog niet goed. straks knoop door hakken.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zondag 16 mei toertocht GEROS Rosselaar (Balen) aan cantine RH sportief jeugd
bRuCe AlMiGhTy
Mountainbiker

Post by bRuCe AlMiGhTy »

Vorig jaar de TT in Kortenberg gereden, deze was heel mooi. Deze TT is dus vergelijkbaar?

Toen wel heel veel slijk gehad daar na slechts enkele regenbuien. Dus hoe is de staat van het parcours nu met al die regen? Herinner mij daar nog één of andere veldweg die eerder op een beek leek...
wakke.
Mountainbiker

Post by wakke. »

hallo heren,

is er een mogelijkheid om tussen de 46 en 66 km ergens door te steken?
ik moet op tijd thuis zijn voor paasviering en daar ik toch graag de 66km wil doen had ik graag geweten indien ik in tijdgebrek kom toch ergen kan inkorten.

merci en tot morgen.
bolle_306
Mountainbiker

Post by bolle_306 »

als morgen vroeg geen regen is ben ik daar tegen een uur of 8
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

met dit regenweer zal er wel op verschillende plaatsen serieus moeten gestoempt,geschoven en........worden
maar dat is mtb-en hé :wink: #-o
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

de ware wrote:met dit regenweer zal er wel op verschillende plaatsen serieus moeten gestoempt,geschoven en........worden
maar dat is mtb-en hé :wink: #-o
Niks van aantrekken, rijen moet je doen.( wie zei dit ook alweer) :wink:
Stino_89
Mountainbiker

Post by Stino_89 »

Ik ben juist de tocht gaan doen en het is zeker goed te doen want ze hebben de stukken die er niet zo goed bij lagen eruit gehaald,
ik ben van bertem dus ik kan jullie allemaal aanraden omdeze tocht te komen rijden want het is zeker de moeite waart ook al zou het weer niet zo goed zijn. En al is het weer morgen niet zo goed, we zijn toch alijd mtb'ers en geen wegcoureurs!

Stijn
Post Reply