SLR gestript
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
- superbiker25
- Mountainbiker
Post by superbiker25 »
kun je zomaar elk zadel strippen? of kun je alleen maar een slr strippen zonder er zeer gat van de krijgen.
Verschilt per zadel denk ik..superbiker25 wrote:kun je zomaar elk zadel strippen? of kun je alleen maar een slr strippen zonder er zeer gat van de krijgen.
Maar veel zadels zullen gestript nog redelijk goed zitten. Kwestie van proberen.
Ook zal niet iedereen het fijn vinden zitten op de meeste zadels. wederom een kwestie van proberen
- Ruben S.
- Mountainbiker
Ik denk dat het bij den SLR zo goed gaat omdaat daar zowiezo niet veel padding op zit, en dus de schaal de vorm van het zadel bepaald.Matthijs wrote:Verschilt per zadel denk ik..superbiker25 wrote:kun je zomaar elk zadel strippen? of kun je alleen maar een slr strippen zonder er zeer gat van de krijgen.
Maar veel zadels zullen gestript nog redelijk goed zitten. Kwestie van proberen.
Ook zal niet iedereen het fijn vinden zitten op de meeste zadels. wederom een kwestie van proberen
Als ge dat bij een dik zadel gaat doen, weet ik niet wat ge gaat uitkomen... Want hier bepaalt de padding juist de vorm van het zadel.
If you know what I mean...
Dit is een gruwelijk mooi zadel!saiko wrote:is gelijmd en er blijven resten hangen op de schaal. Met wat wasbenzine is dat er gemakkelijke vanaf te krijgen.franco wrote:krijg je die foam makkelijk van het zadel? Is dit gelijmd?
Ik rijd nu al één jaar zonder mouse op het zaal.
Nu op de marathon fiets zelfs een saevid zadel geplaatst.
Zelfde vorm als SLR alleen nog lichter en geen padding.