Zo 04/04/2010 Bertem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

@ Sjaakie: kan je ons deze week een aantal updates geven van de ondergrond [-o<
Kheb niet veel zin om vanuit regio Roeselare 1u20 onderweg te zijn om te ploeteren.
Vorig jaar bij jullie buren in Kortenberg door de bruine zeep geploeterd :drunk:
Manouche
Mountainbiker

Post by Manouche »

Er zijn deze winter heel wat bomen gekapt in het Bertem- en Eikenbos en de uitsleepmachines hebben diepe sporen nagelaten op verschillende fietstracks. Toch lag het bos er - zelfs bij regen - heel goed berijdbaar bij. Maar ze geven nog veel regen. Bovendien zijn de landbouwers momenteel heel druk bezig op het veld en dat laat op de onverharde veldwegen ook sporen na. 't Is kantje-boordje....
peejeevg
Mountainbiker

Post by peejeevg »

@Sjaakie:
Is het ook mogelijk om via tussentijdse splitsingen iets te kiezen tussen de 26 en de 46 km? Ik wil namelijk niet erg vroeg opstaan, maar zou wel op tijd moeten terug zijn aangezien mijn vriendin nog moet gaan werken in de namiddag.
sjaakie
Mountainbiker

Post by sjaakie »

update later

@peejeevg
is mogelijk als je de 46 neemt , na de wed kortste weg naar aankomst ,is wel niet bepijld ,vraag aan verantwoordelijke bij inschrijving = ongeveer 35km
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

ik kom zeker eens toeteren :drunk: met of zonder vaste vork :roll: #-o
m.a.w.den thompson of den merida :bounce:
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

Is de rijrichting de zelfde van vorig jaar?

Bertem -> Bertembos -> Kortenberg -> Moorsel -> Leefdaal -> Loonbeek -> Neerijse -> Korbeek-Dijle -> (Terbank) -> Bertem
Manouche
Mountainbiker

Post by Manouche »

Op de website van De Wringers Bertem vind je zowel een plattegrond van de routes als de hoogteprofielen van de verschillende afstanden.
sjaakie
Mountainbiker

Post by sjaakie »

deze morgen al een stuk van het parkoers gaan afpijlen en op dit ogenblik ligt het er perfekt bij, indien nodig bij de buien van morgen gaan we waar nodig de mogelijke modderstroken er uit laten

grs
Manouche
Mountainbiker

Post by Manouche »

Ik heb vandaag ook het gedeelte Bertembos - Eikenbos en omstreken gedaan. Het parcours is daar perfect.
Over het lager gelegen deel in de Dijlevallei kan ik niks zeggen maar alles ten Noorden van de autobaan is perfect berijdbaar. Veel plezier en zalig Pasen
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

ja zondag anwezig ,wel met ne zere knie
Post Reply